Dolis Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Har 'visst' at jeg er gravid siden en uke etter eggløsning, men testa negativt fram til i dag, en uke over ikm. Endelig kom et klart positivt resultat!! Gleder meg til hver eneste dag nå som jeg vet at jeg (dersom alt går bra) går gravid for siste gang. Hver en forandring i kroppen skal nytes:) skal ikke gå i samme fella som sist da graviditeten kom i bakgrunnen fordi jeg hadde så mye annet å bruke energien min på. OG: gleder meg til å følge dere også, jenter!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Gratulerer!!! hvor langt er du på vei?
Wilma+baby Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Gratulerer! : ) Det er sant, man må nyte så godt man kan, kan jo være siste gangen man går gravid. Gleder meg til å kjenne liv! : )
Dolis Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2011 jeg tror jeg er rundt 5 uker på vei nå, men er usikker på hvordan det regnes ut når man har kortere sykluser enn 'normalen'..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå