Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg er nå 33+4. For rundt 1,5 mnd siden hadde jeg endel murringer som kom å gikk omtrent hver eneste dag i ca en mnd. livmorhalsen ble da målt til 3 cm. Så forsvant vondtene. I ca en uke nå er murringenekommt litt tilbake. Men i dag har jeg hatt mer eller mindre konstante murringer. de vil ikke sleppe tak. synes det er SKIKKELIG slitsomt når jegi tillegg har en datter på 1 år og en datter på 4 år hjemme. Kort fortalt har jeg født 3 og 2uker før termin tidligere. Burde jeg ta kontakt med føden pga disse smertene?? jeg tenker at det sikker bere er maserier,men jeg vet jo ikke. er liksom ikke så stor sannsynlighet for å føde så mye fortidlig
CamillaBlirSnartMamma Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Jeg var selv innom sykehuset i går for å måle livmorhalsen, den var mellom 2 cam og 2,5 cm. Fikk da beskjed om å ringe føden umiddelbart om jeg kjente noe murringer av noe slag. Dette for å kunne stoppe eventuell fødsel om det skulle være det som er på gang... Så jeg ville kanskje ringt ja..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2011 menmålte du pga at du har hattmurringer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå