Gå til innhold

Hvor mye melk drikker barnet deres på 13-14 mnd i døgnet?

Anbefalte innlegg

Min får en koseflaske til fantorangen med 100-130 mml og til havregrynet til lunsj. Og på tutekopp når hun får brød til lunsj.

Ved behov (tannfremmbrudd, feber osv) om natten.

Og en sjelden gang hvis hun våkner grytidlig og vi må vente litt med frokost.

Høres dette greit ut?

Fortsetter under...

Min får når han spiser. Flaske har han sluttet med, så ingen koseflaske her mer. Varm melk tviler jeg også på at han vil ha.

Syns hun drikker veldig mye melk jeg da? Er jo ikke bra med for mye melk + at det er sukker i melk ( i forhold til tenner)..

Kan jo fortelle at hun begynte ikke å ta flaske ordentlig før hun var 11 mnd, før det måtte jeg lure i hun vann med en imsdal flaske. Jeg er ferdig med å amme nå og tutekopp drikker hun bare et par slurker av.

Har begynt så smått med glass, men der blir det også med et par slurker.

Jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig, vi sluttet både med flaske og varm melk. Tok litt tid før han likte det, men prøvde litt hver dag og etter noen dager var det greit.

Nå er dette min første så jeg vet ikke hva som er vanlig.

Annonse

Fordi hun ville heller ha det enn tutekopp og ungen må jo ha vann!!!!

Glem at jeg spurte, går det an å få ordentlige svar eller?

Dere er en gjeng med forbanna idioter og er glad jeg slipper å se dere i virkeligheten!

En gjeng med sure, bitre, gamle kjerringer er dere!

Må jo få lov å spørre da? Virker jo ikke særlig gjennomtenkt å begynne med flaske når ungen er 11 mnd. Men heldigvis gjør jeg som jeg vil, og du som du vil.

Ungen må ha vann sier du, men lengre opp skriver du at hun drakk fra en imsdalflaske(??).

Hissigpropp du.

Hva vet du om alderen min egentlig? Ingenting skal jeg si deg!

Og i tillegg så kaller du alle som har svarte bitre - Men er vel heller du som er bitter, som nå sitter å angrer på at du begynte med flaske!

Annonse

Han drikker like mye melk som alle andre - Når vi spiser mat =)

Vi slutta med flaske samtidig som vi slutta med mme. Og det var når han var et år. Han var egentlig med på det valget selv, fordi han ikke likte flaska så veldig godt mer. =) Tror egentlig det er ganske vanlig å slutte sånn rundt 1 år - eller? Men det bestemmer jo du da HL, om du vil fortsette å gi flaske så gjør du det.

Jeg også skrev bare hvordan vi har det her og besvarte på spørmålet ditt. Skjønner ikke hvorfor du kaller meg sur, gammel og bitter da hl?

Og kritikk må man regne med her inne. Ikke til å unngå.

20:15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...