Gå til innhold

Hvor lenge er det greit at en død person har facebook profil?

Anbefalte innlegg

Har veldig vondt av at vedkommende er død, og det satt virkelig et dypt hakk i hjerte mitt 3.

MEN jeg syns på en måte det blir litt feil at vedkommendes facebook profil holdes oppe? Den burde vel vært fjerna, da det er ca 1,5 år siden personen døde..

Hva mener dere?

Fortsetter under...

Er vel familien som sier ifra til facebook at den personen er død. Profilene til de jeg kjente som er gått bort har blitt fjernet innen kort tid.

Familien/ vennene har heller ordnet en minneside(til de unge)

Annonse

Det er derfor det er viktig å gi andre info om passord til slike sider. Jeg vil ha meg fjernet fra både facebook og andre sider om jeg skulle dø. Min far har fått passord;)

En venninne av meg døde og familien slet veldig med å få henne fjernet. Facebook gjør nemlig ikke det, profilen går i en slags"dvale" 1 år etter rapportert død.

Ja vet jo at det er familien til vedkommende som må gjøre dette, men hva om dette ikke blir gjort da?

Syns bare det blir litt rart når ALLE tagger han i masse bilder, legger ut video av han osv. Er ikke sikkert han hadde godtatt dette om han hadde vært her enda... Det er jo bare fritt fram ang. bilder..

hl

Alle jeg kjente som døde, og som hadde Facebook-profil, hadde ikke lenger profilen sin i mer enn 1-2 uker etter dødsfallet.

Min veldig gode venninne "mistet" profilen sin etter bare noen dager. Tror familien sendte inn melding, slik at den ble slettet.

1,5 år er veldig lenge med "død", profil... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...