Gå til innhold

Hva ville dere foretrukket av Simo kombi og Simo duo?

Anbefalte innlegg

Vi hadde i prinsippet bestemt oss for Simo duo, aller mest fordi jeg har hørt at den er litt lettere enn kombivogna, og jeg får for meg at den er bedre. Men jeg veit jo egentlig ikke hvorfor jeg innbiller meg noe slikt.

Nå er jo Simo kombi på salg til en veldig billig penge (vi skal få vogna), så det hadde jo vært ålreit av oss å gå for en kombi framfor en duo, da.

Pleier det ofte å være sånne kampanjetilbud?

Fortsetter under...

Sånn generelt sett ville eg hatt duo fordi den er litt lettare som bagvogn (du slepper å dra rundt på sportsvogndelen heile tida slik du gjer med kombivogn), men mest fordi bagen i duovogna er større.

Hadde det derimot vore eit knalltilbud på kombivogn hadde eg sikkert gått for det likevel, med mindre eg f.eks. fekk baby på forsommaren og dei ekstra cm i duobag'en ville gjere stor nok forskjell til at babyen kunne bruke bag'en heile vinteren.

Kan man egentlig ta ut bagen av en Duo-vogn?

Hvorfor er Simo så dårlig? Tenker bare å bruke den til barnet vokser ut av baggen, egentlig... Så kommer vi til å kjøpe en sportsvogn og bruke denne til sovevogn.

Skal nevnes at vi ikke betaler vognen selv, og besteforeldrene er villig til å betale det der koster for den vogna vi vil ha... Men føler ikke for å utnytte dem heller.

Annonse

duovognen kan du ta av hele bagen fra understellet. dvs. at duobagen er hele vognen(utenom understellet), når du bruker den,. når du ikke bruker bagen lenger bytter du til sportsvogndelen. så da har du sportsvogn;)

vurderte denne vognen selv men fikk kjøpt en brio kombi veldig billig.

men simo duo ville vært mitt valg av simo duo eller simo kombi;)

minuset er at du må ha sportsvogndelen stående lagret når du ikke bruker den, og bagvogndelen stående lagret når du er ferdig med den.

Valgte selv Simo Duo for seks år siden. Brukt den til to barn. Veldig glad for at jeg valgte duo istedenfor kombi. Bagen er jo så stor og kjekk. Vognene er tunge å løfte, men ikke tunge å trille. Når det er mye penger å spare på kombi må man jo tenke seg litt ekstra om.

Elsker min simo duo vogn!

Valgte den pga av større bag og lettere da du ikke har med sportsvogndelen. Ja, den er litt tung å løfte inn og ut av bil, Men er ikke så ofte jeg er ute å farter, har brukt den mest her hjemme.

Annonse

Ser ingen grunn til at de som er imot Simo fra før av skal svare på denne tråden.

Hvis du skal ha vogna mye ut og inn bilen, så kan det bli tungt, hadde Simo duo selv, men det går da!

Simo Kombi veier 4 kg mer..

For meg er det den perfekte babyvogna!

Her er link til brukeromtaler av vogna:

http://www.barnevognguiden.no/simo/simo-kombi-625.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...