Juliprinsessene Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 er det noen som har noen gode forslag til stelleveske? har sett litt på skip*hop dash deluxe og duo deluxe. noen som vet hvilken som er best av disse? eller har noen andre de kan annbefale? har ikke peiling på stellevesker.
Juliprinsessene Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2011 ingen som har noen favoritt bag?
mossirose Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg ser du savner svar - og kanskje det er fordi flere er like rådville? Selv har jeg bare hatt den stellevesken som fulgte med vogna (Simo), så jeg har ingen anelse edgentlig. Men jeg vet det er deilig at vesken har et stelleunderlag som kan tas av, også er det deilig med flere rom å sortere bleier, klær, kluter, flasker, lommebok, nøkler osv i. Det er også mange som mener det er unødvendig med stelleveske, at en vanlig stor veske gjør jobben. Det har de sikkert rett i, men jeg syntes det var deilig å kunne kneppe vesken på vognen og trille av sted med alt for hånden. :-)
Snømusa2013 Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jeg har bestilt Skip Hop Dash vesken, er veldig spent :-)
Gjest Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Jeg har nettopp fått Skip*Hopp dash deluxe i posten, og den ser veldig bra ut. Kjøpte den i sort, og da er den ikke så feminin at ikke far kan bruke den. Fordelen med denne fremfor Duo er at den har lokk over hovedburet, et must for meg som bor på en plass med mye vær og vind. Er godt fornøyd med valget!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Jeg har hatt en skip hop, den fungerte helt ok, men ble litt til at ting fosvant langt ned i den. Nå har jeg kjøpt en petunia pickle bottom http://www.petuniapicklebottom.com/collections/original/boxybackpacks/ Fordi jeg synes den virker mer parktisk en den jeg hadde til forrige, og fordi jeg liker deisgene godt. Vil ha en pen veske
Eeyore Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Jeg har stellevesken som fulgte med min lavstatus Basson. Og er strålende fornøyd! Får plass til stellematten som fulgte med, en liten plastposedings til å ha skitne bleier i, mange nok beier, våtservietter, flasker, smokker og papirer i den fancye lomma bakpå
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Har kjøpt skip hop dash deluxe på lekmer.no. Synes den ser litt liten ut, men fin er den da. Min heter blossom tror jeg! Men jeg har ikke prøvd å pakke den enda - fikk egentlig bare anbefalt av ei venninne!
Juliprinsessene Skrevet 14. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2011 takk for gode råd:) tror jeg å går for skip hop dash deluxe:)
Night 78 - keiser og prins Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Jeg bestilte allerhand messenger bag i går :0) http://www.lilleprinsen.no/index.php?id=575233&altprod=1&parent_prod=453848&page=modules%2Fproduct
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 Jeg hadde samme problem som deg, men fant løsningen på Barnas Hus forrige uke! :-) Synes det er vanskelig å vurdere hvor praktisk en stelleveske er fra nettet, så jeg har sett på de forskjellige i butikken. Skip Hop som mange snakker om fant jeg egentlig flere "feil" ved. Den ene hadde bare en magnet som holdt lokket på plass, mens den andre ikke hadde en løsning for å få festet den til vognen. Den jeg fant til slutt var en vanlig sort Allerhand (ikke lik den på linken over) med masse praktiske funksjoner og mange små rom. Helt etter min smak! Jeg testet den også på en vogn i butikken for å se om den var enkel å feste. :-) Måtte imidlertid litt opp i pris, den kostet vel ca 1100,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå