Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da an eg spå 4 stk i kveld i denne tården så vær så snill og ikke legg flere innlegg om dere ser t det er 4 so alt har lagt..

Lag heller en annen tråd da så skal eg se på dere...

de fleste vil bare graviditet osv, men de 4 her kan eg spå litt dypt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143133247-sp%C3%A5r-4-stk-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg 08.12.1981

Har termin 27.juli.

Lurer på hvordan resten av svangerskapet går....

Lurer på vilken dato jeg får ta keisersnittet mitt på, og hvordan det går med keisernsittet...

Vilket kjønn beibien har ...

Og hvordan forholdet til samboeren min og meg kommer til å utvikle seg...

Han er født 10.04.1974

-mammaTkajaÅthea-

fikk opp en dato og den var 16 juli....

Du vil i dine øyner ikke ha det så bra under siste del av svangerskapet

:( Men slapp av vi alle som har vert gravid vet korleis det er :P Kanjse ikke mann folk helt vet hva det innebærer å gå slik, menmen ta mannfolk slik de er :P

Får opp en jente til på deg? hva sa de på UL?

Får opp du gjør masse i huset og med barna og din mann ikke fult så masse, du skjærmer han veldig masse..? Om dette er riktig så ikke ta det så tundt vi alle skjærmer vår familie og det er et flott instinkt vi har :D

Men ser desverre ikke ut som om at det kommer til å vere dere foralltid :(

Annonse

-HåperPåEtMirakelღ(PCOS)-

Hei nei da nr 3 du :P

Er du i et stabil forhold no? får opp pergo på deg, men usikker på om det er enkel, dobbel eller trippel.. Tror ikke det er aktuelt med enkel pergo.. Er du prøver no? får ikke noe opp dette året :(

Men husk, selv om du har PCOS er ikke det alltid det er deg "det feiler noe" ang graviditet... Er også noen menn som rett og slett sliter også med det...

Tenk litt på den :)

Takk for svar:) Jeg går på pergo nå ja, enkel kur og skal prøve det i 6 mnd, skal søke på prøverør etter det hvis det ikke klaffer. Har prøvd i over tre år med samboeren min som jeg er i et stabilt forhold med ja.

Alt er "i orden" med han så det er nok desverre jeg som er problemet :/ Håper du tar feil jeg da, hehe.. At pergo kan hjelpe oss :)

Tusen takk skal du ha for svar....

Jeg må le litt for jeg kjenner meg veldig igjen i alt dette her, for slik hadde vi det for 4 mnd siden. Gikk ifra hverandre da, men har nå funnet tilbake til hverandre og jeg har fått en "ny" mann... Måtte det bare vare...

Til nå er han veldig forståelsesfull og god mot meg... Men har ikke alltid vært slik...Var på UL i dag og de sa gutt, men det er jo ikke alltid helt sikkert, men gikk til innkjøp på masse gutteklær.... Upsi...

Tviler på at de tar KS på Lørdag 16.juli... tror de prøver å ikke jøre slike ting i helgene.. men man vet jo aldri... kan jo vær det blir en travel fødemåne ....

Men alltid gøy med spåing....

Har alltid gått fullt på jobb helt til permisjonen, men kjenner dette er tyngre denne gangen... Tar en dag av gangen..

-Aurora 34-

du rakk det akkurat, men sog desverre ikke før nå ta du hadde skreve så tok litt tid desverre :( men her kommer det :D

Svangerskapet kommer til å gå fint og tror du vil komme til å få ....... gi en lyd om du vil vite det :P

får opp at dere har en nok så bra stabil økonomi no og den vil holde til dere alle sammen :)

Du kommer ikke til å bytte jobb med det først, men hvem vet hva fremtiden bringer.. Tror du vil beholde den jobben du har no så lenge det er ledig for deg i den stillingen... Så kansje dette er jobben for deg ut livet ditt :P

Du kommer til å føde rundt en 9 desember, får en liten grad av KS opp her....

Annonse

-mammaTkajaÅthea-

Ul viser sjældent feil :P men da blir det KS den 18 :P

ja spåing er kjempe gøyt :) selv om vi tar noe feil og noe rett :P det er slik vi bygger oss opp på :D Vi må ta feil noen ganger kan desverre ikke alltid ha rett da hadde det vert ganske kjedelig for noen :P

Hei,- og tusen takk:)

Jeg tror jeg får ei jente,...he he. Og kanskje en gutt om et par år?? Hva ser du????

KS ja,.. har faktisk hatt det på følelsen også, så mulig det ikke blir vanlig fødsel. Håper bare ikke det blir dramatisk for oss. Ser du noe kvalme på meg eller noen andre plager???

Jobben derimot mistrives jeg veldig i:( Har nok lyst til å bytte arbeidsplass, men beholde yrket,.. men hvem vet, kanskje jeg vil trives etterhvert???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...