jentemamma Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Nok et bæsjespørsmål.. Vesla her har vel alltid bæsjet ofte, men trodde det skulle avta når vi begynte med fast føde.. Men hun bæsjer fortsatt ofte, varierer men gjerne 4-6 ggr/døgn. Normalt eller kan det tyde på allergi?? Storesøster var "ukesbæsjer" så dette virker litt voldsomt på meg. Det er helt klart fastere enn når hun bare fikk mm, men ikke alltid helt fast. Hvordan er deres små?
Canari Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Mini er ca 9,5 mnd, men har vel siden ca 7 mnd hatt 2-3 fine "pakker" om dagen. Da han kun fikk mm var det ca 8-12 dager mellom hver gang, men alt blir en vane:-)
Rose69 Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Etter hvert måltid.Dvs 4-5 ganger daglig. Baby 9 mnd. Litt lei bæsjebleier ja...hehe
jentemamma Skrevet 13. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2011 Hehe, skjønner at det sikkert er mer eller mindre normalt da! Litt slitsomt til tider ja, men bedre at det er fart i systemet en forstoppelse da:)
mammaløve Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 1-2 ganger om dagen her. Mest om formiddagen. Men han bæsjet hver gang han ammet helt til han begynte med fast føde ved 6 måneder, så føler jeg har fått gjort min dose drittarbeid ;D Men nå er det desverre noen ganske større og mer illeluktende mengder som kommer....
Mammahjertet <3 Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde faktisk tenkt å starte en lignende tråd ;-) Her i huset bæsjer vesla sikkert 5 ganger i døgnet. I dag sikkert 7 ganger. Hos henne lukter det ikke så veldig heller, så jeg må liksom sjekke i ett sett så hun ikke skal bli sår. Godt at jeg hamstret en del bleier da det var priskrig ;-) Hun får masse fast mat i tillegg til mm 2-3 ganger om dagen og 1-2 ganger på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå