Gå til innhold

tilbakemelding!!!! Alle spårips! se hit!

Anbefalte innlegg

aurora med 3 gutter: Ja

mtp ja

White lily :Ja

Athina: Ja

husker ikke alle, men alle har sagt JA!!!

jeg var altså på intervju i går, og jeg fikk ikke jobben!! så sånn er det! Men man skal jo ikke se bort i fra at jeg søker på en ny jobb snart... da må det bare komme ut en jobb jeg vil ha ;)

Føler meg faktisk letta nå, for da var det ikke den jobben jeg ville trivdes i... og kanskje kjente de min tvil på intervjuet!!

takk for støtte og gode ord jenter ;)

Fortsetter under...

Phu, jeg sa da ikke ja, men at du bør ta dette vikariatet(men da måtte du jo først få det hehe) osv siden du ikke 'trives' i den jobben du er i men at du måtte følge intuisjonen din å sånn :-)

MEN da lille pusen betyr det jo at det er deg og din 4 åring jeg så da, så 2012 er året da det skjer - og forhåpentlig før :-))

OG kanskje dette var ett dytt i en retning for å åpne øynene etter noe annet... hvem vet :-)

ja jeg vet!! Beklager at jeg sa feil om deg athina ;) og jeg ser jo at det er min nåværende jobb jeg for tiden har det best i!

Pluss at det blir nok noen endringer der også ;)

men tror nok det var et spark bak om at jeg må begynne å tenke litt mer på nåtiden, og ikke bare fremtiden.... der har jeg nok fastnet litt ja ;(

Men du... når du så meg med 4 åringen, så betyr jo egentlig det at jeg da blir gravid i 2011 da... er jo 9(10) mndr å bære den lille bøtteknotten også !! Og femårsplanen ble laget nå i mars! så høres bra ut :)

Annonse

OiOi, dette blir spennende, liker den 5 årsplanen din og den måten den kan spille seg ut nå :-))

Ser du begynner å finne den røde tråden i hverdagen din nå og det er ikke dumt, og det er herlig å få disse AHA-øyeblikkene der alt både ser og føles klart ut :-)

Men vi som alle andre er ikke flink nok til å se trærne, men skogen den vil vi vite alt om ;-)

white: det skal ogsaa vaere sagt at den stillingen jeg opprinnelig søkte paa var avgjort før de la ut annonsa... for ei som har vaert der paa vikariater fikk den stillingen... intervjuet jeg var der paa, hadde jeg "tvinga" meg inn paa... hehe...

men jeg fikk naa et spark i rompa, og noe annet enn prøverør og baby aa tenke paa en stund!!

og jeg vil ikke jobbe et sted de ikke vil ha "hele"meg ;) hvis du skjønner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...