vil ha en liten en... Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 jeg føler at "alle" blir gravid for tiden og mange av dem ønsker seg ikke barn engang....mens jeg derimot blir ikke. Det er sikkert ikke sånn, men det føles slik. Klarer ikke å bli glad når andre forteller at de skal ha barn. Skjuler venner på facebook som er gravide og bare skriver om det hele tiden! Er lei av å telle dager, skuffelsen når mensen kommer og følelsen av å ikke klare det. Så lei!
Julymom2015 Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Vet du hva ? vi er 2 ! Jeg og har skjult flere venner på facebook for jeg ikke orker å lese om svangerskapet dems når jeg ikke er gravid lenger selv, men nå prøver jeg å drite i dem, holde dem på avstand, å tenke på meg selv, endelig fikk jeg mensen igjen etter 31 dager etter sa'en.. Jeg gleder meg nå til å bli ferdig med mensen, sånn at jeg kan hive meg i gang igjen å min 6 pp ! Jeg blir heller ikke glad lenger over andre som blir gravide, jeg blir rett å slett forbannet å sur på dem fordi de MÅ vise meg UL-bilder å styr.. Men, det er vår, å innen sommeren så har vi og forhåpentligvis en spire i magen vi og Det er jo litt spennende å prøve også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå