Gå til innhold

Hva nå??

Anbefalte innlegg

Har vel alltid sliti litt med depresjoner i perioder, så det er vel ikke en direkte fødselsdepresjon, men kjipt er det uansett... Har nå gått og vært deppa fra og til siden gutten ble født (1,5 år gammel) Dette har selvfølgelig gått veldig utover forholdet til pappan, og i perioder har jeg hatt det jævlig selv...

Når jeg endelig etter godt over et år fikk mannet meg opp til å gå til legen så var bare beskjeden at så lenge jeg ikke var konstant deprimert eller hadde selvmordstanker så var det ikke noe å hente fra det offentlige... Ja, det var jo det jeg trengte å høre..... Jeg kunne imidlertid ha noen samtaler med han for å prøve å finne ut av ting, men siden jeg overhode ikke har kjemi med legen min så droppa jeg det. Nå unngår jeg å dra dit for andre ting også... Men når det er sakt så har jeg begynt å jobbe mer aktivt med tankene mine selv og syntes det er lenger mellom deppe periodene mine nå, men det var litt slag i trynet når man endelig hadde mannet seg opp og det var responsen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143132006-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...