Babyface78 Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hvor fort ble dere gravide etter SA? Har hørt at det kan gå rimelig kjapt hvis man er heldig... Mista forrige torsdag, å da var hcg-nivået allerede nede i 3..Regner med det er 0 etter dagens blodprøve... Håper jeg slipper å vente så lenge:-)
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 For meg tok det kun 3 mnd, så det kan absolutt gå kjapt etterpå. Spesielt med tanke på at vi hadde 15pp før dette.
strikkedilla Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg opplevde en SA i midten av desember og nå er jeg gravid igjen! Lykke til!
*Miss Flua* Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Jeg hadde ma i begynnelsen av februar, og hadde negativ g-test etter ca 2,5 uke. Er gravid nå etter 1.pp (venta en mens før vi begynte å prøve igjen). Lykke til!
Babyface78 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2011 Takk for positive svar... Her går vi i gang med det samme..Legen sa ikke noe om at det var nødvendig å vente en mens... Krysser fingra:-)
Frk Hansen Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Har hørt at kroppen skal være ekstra mottakelig for graviditet like etter en annen. Min lege sa at anbefalingen om å vente med å prøve var pga. den psykiske belastningen. Fysisk hørtes det ikke ut som det var noe problem å starte å prøve med en gang. Selv angrer jeg på at jeg ikke testet etter EL de første månedene etter SA´en ettersom syklusen kom helt ute av lage etter den. Anbefaler derfor det!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Første gangen jeg mistet, for over 3 år siden, ble jeg gravid rett etter SA - fikk aldri mensen igjen altså. Og lille blå er snart 2,5 han ;D Kroppen er i ofte mer mottakelig og fruktbar rett etter en SA/MA også pga nye slimhinner ) Lykke til!
Babyface78 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2011 Satser på full klaff ganske snart:-) Hvis ikke går det greit uansett...Har ikke hastverk... Men vi kjører på for fullt om dagen, hehe:-)
MissRuffo Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Hei=) Jeg begynte å blø den 23 feb, noe som viste seg å være en SA. Og nå er jeg gravid igjen 6+3 faktisk, så det er fullt mulig og være heldige da det gjelder det=) Lykke til videre med prøvingen og håper ikke dere må prøve lenge før spira sitter denne gangen=)
Babyface78 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2011 Å, jeg blir så glad av alle de positive svarene fra dere:-) Vet jo selvfølgelig at det kan ta tid, men er superpositiv nå... Tusen takk for lykkeønskinger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå