mammantilT&I Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Håper noen av dere lesere har råd eller tips... Min 11 mnd gamle datter illskriker hver gang hun skal legges, enten det er hvil i seng eller vogn på dagtid, eller i senga si for natta. Hun sover som regel fra 18.30-1900 til 05.30 - 06.30 neste dag. Da sover hun rundt. Men i 8-9 tida begynner hun å bli trøtt igjen. Jeg har prøvd både å komme på forskudd av denne trøttheten å legge henner før hun viser tegn, og jeg har prøvd å la hene være opp til hun sovner sittende omtrent.. begge deler uten hell.. hun skriker til hun nesten mister pusten, og da er det ikke lett for mor å ikke gå inn til henne eller titte oppi vogna.. hun sovner dessverre ikke lettere om jeg triller, så hele gata har hørt min skrikende unge opp bakkene her.. Hun sovner tilslutt, idag tok det nesten 1 time før hun sovnet.. Hvil nr 2 på ettermiddagen 13-14 tida pleier å være samme runden, da gjerne i vogna, men skriker da og.. Om kvelden er det samme runde, vi ha har faste rutiner om kvelden til nogenlunde samme tid hver dag. Og det er samme sjauen enten det er meg eller pappaen som legger henne. Jeg lurer på om det er noe som plager henne, at det gjør vondt når hun blir lagt ned, i tenner eller noe sånn? Har lurt på å jobbe med å få ho over på bare en hvil midt på dagen, akkurat nå våkner ho så tidlig at ho aldri hadde holdt ut til midt på dagen, men kanskje et par strevsomme dager hadde resultert i at hun sov litt lengre på morran hvis hun bare hadde en hvil midt på dagen ( sånn 12 til 14 eller noe ) håper noen kloke hoder kan hjelpe, jeg er på det nivået at jeg gruer meg til legginger, og syns ikke lenger det er like kos å gå hjemme.. Har ikke lyst at mine siste mnd i perm skal være preget av dette og håper på tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå