Gå til innhold

Takker for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da endte det som jeg hadde fryktet. Begynte å blø smått natt til i går, og det ble bare mer og mer. Ble sendt til sykehus, og det var det ingen hjerteaktivitet. Er kun EN uke siden jeg var på tidlig UL og fikk se et bankende hjerte, så her skjer det fort. Skal tilbake for å fjerne det kirurgisk, fikk valget mellom dette og å få tabletter. Jeg orket ikke gå hjem å blø babyen ut i do, så jeg valgte kirurgisk, noen som har vært gjennom dette? Skal tilbake kl 16.30.

En jævlig dag, har prøvd LENGE og bli gravid, med hormonkurer og alt. Nå blir det på an igjen, om jeg orker. Unner ingen dette, men desverre skjer jo det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist :(

Øsker deg lykke til og håper ikke det er lenge til vi ser deg her igjen.

Skrevet

Uff så utrolig trist.-(

Jeg har hatt utskraping før(hadde en SA i uke 14 for endel år siden)

Er helt enig,jeg ville heller ikke blø i lang lang tid,så jeg valgte og kirurgisk.

Når du kommer til sykehuset(fastende) så kler du av deg,og legger deg.

Så får du narkose når inngrepet tas,det går veldig fort.

Så får du ligge på oppvåkning og komme deg litt,går ikke så veldig lang tid før du kan reise hjem,gikk veldig fint syntes jeg.

Masse lykke til!! Det sies jo at man blir fort gravid igjen,jeg selv ble anbefalt å vente til jeg hadde hatt 2 vanlige menstruasjoner før vi prøvde igjen:-)

Skrevet

Kjempekjedelige greier. Har selv vært gjennom 2 SA, så vet hvordan du har det. Siste ganger var jeg 12 uker på vei, og trodde alt var i skjønneste orden. Men på tidlig UL fant de ingenting. Jeg valgt tabelettkuren, mest fordi jeg ikke hadde ett foster å blø ut. Også syns jeg narkose er veldig ubehagelig. Jeg blødde ikke så lenge, som en vanlig mens, så jeg var kanskje heldig med kuren.

Kryss fingrene for at det går neste gang. For oss gikk det fort i svingene. Ble gravid 1 mens etterpå, og er i dag 11+1 :) Så hold humøret og fighter innstiktet oppe.

Lykke til :)

Skrevet

Huff, stakkars deg!! Vet akkurat hvordan du har det!! Mista selv spiren i ma for en uke siden. Den hadde vært død i magen en stund! Valgte også utskrapning, det skjedde på onsdag. Blødde mye onsdag, og nesten ingenting siden! Da er det borte, og det er en grei måte å forsøke og starte på nytt..

Nå er det 6 dager siden jeg hadde utskrapningen, og det går litt bedre for hver dag som går. VAr helt knust onsdag og torsdag, men etterhvert så klarer jeg å tenke rasjonelt og vet at det er en grunn til at dette skjer. Sorgen er stor, og alle drømmene og planene må sørges ut. Tomheten er også stor, men tror og vet at det går bedre og bedre! Ønsker deg lykke til idag, og i tiden fremover!! Go klem til deg fra meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...