Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 fordi jeg gruer meg så innmari og er ikke psykisk klar i det hele tatt. Fødselen var ikke noe bra, gutten vår ble dradd ut med tang uten rier og bedøvelse, noe som endte i rifter både fra a til å og innover i systemet. Ting kjennes helt ok ut der nede, men tanken på sex o.l klarer jeg ikke helt å forsone meg med enda... Men dette er noe som sliter på meg psykisk, for det er ikke slik jeg vil ha det. vi har kosekvelder, men jeg kommer liksom ikke lenger enn det... HJELP!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143131805-det-er-snart-5-mnd-etter-f%C3%B8dsel-men-har-enda-ikke-hatt-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VåreSøteSmå Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 Hei.Hadde 2harde fødseler og rivnet fra a til å. Første gangen syns jeg det var skummelt å skulle prøve å ha sex,redd for å rivne opp igjen osv.Vi ventet 2.1/2mned etter fødsel pga dype og store rift,og ville ha etterkontrollen hos legen først.Gruet meg til det og faktisk,men gikk fint,men kjentejeg fikk angst for det.Etter å hatt GU,så tok jeg mot til meg og kjøpte en tube med glidemiddel som vi kunne ha første tiden så det ble lettere for meg og klare å prøve.Vi prøvde litt og litt og tok det rolig.Tilslutt når han var helt inne så gikk det forsåvidt greit.Og vi gjorde det igjen ikke så lenge etterpå. Og redselen gikk over ltit etter litt.Det var jo ikke farlig,eller ondt. Det var jo selvfølgelig annerledes med engang og kjente at jeg hadde sydd(masse), det var veldig trangt,men gikk seg til.(syns faktisk det var bedre andre gangen,da jeg ikke ble så fastsydd,selv om det fremdeles er veldig trangt,men no er det perfekt. Glad jeg turde å ha sex,hadde jeg gått lenger tror jeg det hadde vært vanskeligere å gjennomføre. Du må ikke gjøre noe du ikke er klar for og du må ta det i ditt tempo. Kjøp glidemiddel(selv om du ikke trenger det for du ikke er tørr,var ikke tørr selv,men syns det hjalp til å åpne litt lettere og da slipper redselen mer om du skjønner?). Prøv litt og litt om du selv føler deg klar.Ta litt en dag og mer en annen dag om du syns det er lettere. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143131805-det-er-snart-5-mnd-etter-f%C3%B8dsel-men-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-143131854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå