Gå til innhold

Sliter med dårlig selvtillit...

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år gammel, mor til 3 og en på vei, har friske og snille barn, og en snill mann. Han er snill og hjelper til med alt i huset, men har ikke lyst på meg sexuelt. Han vil heller ikke kose meg eller sitter sammen med meg på kvelden, jeg ser på tv han sitter på dataen. Jeg har ikke nok selvtillit til å ta kontakt lenger, venter og venter på at han skal komme til meg, tulle med meg, mase om sex som før....men ender opp med å legge meg før han, siden han bare sitter på dataen. Jeg er sikker på at han venter til jeg har sovnet før han legger seg. Nå har jeg begyt å gråte i senga, rett før jeg sovner, tror ikke det er bare på grunn av han, men at jeg sliter med depresjoner også. Jeg savner han veldig... Han står opp tidlig de dagene han skal jobbe ettermiddag eller er fri, han tar seg av barna og lar meg sove lenger. Som sagt han er veeeeldig snill mann på alle andre måter, men han er ikke som før når det gjelder meg.

Det som har forandret seg med meg er at jeg har lagt på meg 45 kilo på 7 år som vi har vært sammen, jeg sitter hele dagen lang, har ingen sosial liv lenger, hele livet mitt handler om barna og min helse. Jeg sliter med fatigue på grunn av sjøgren syndrom, er bare trøtt og sliten hele dagen lang. Det som irriterer meg er at jeg vet det ikke er noe å tenne på ved meg lenger, men jeg kan ikke noe for det, jeg har jo ikke det bra fysisk eller psykisk. Er så fortvilet, og er redd for at barna skal begynne å merke noe snart.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143131579-sliter-med-d%C3%A5rlig-selvtillit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...