Gjest Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Mini er strax 3 mnd. Han sover fremdeles endel på dagtid. 2-3 lurer. Han har fremdeles mye av denne lette søvnen hvor han våkner opp og sutrer smågråter og romesterer i vogna. Dette skjer som oftest hvert 30 min sånn ca. Jeg gir smokk og rugger vogna, men drøyer med å ta han opp hvis han bør sove mer. Han sovner, og etter en stund skjer dette igjen. Jeg har lest at de som spedbarn har ca 50% lett søvn, men jeg lurer på om det er noen som vet sånn ca når dette bedrer seg?
mariabee Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 sånn er det her og på dagtid. Jenta vår er 4.5 mnd snart, og hvert 30min beg romstreringen. Av og til putter jeg bare i smokken og hun sover greit videre. Andre ganger våkner hun etter et kvarter etter jeg puttet i smukken, og da er hun som regel ferdig med luren sin. På ettermiddagen rundt kl 13 eller 15, kommer an på luren før, da kan hun sove i over 1.5t men som regel skjer bare dette om vi ligger sammen i sengen vår. da har jeg og bruk for en liten lur, og av en eller annen grunn sover hun mye bedre der enn i vogn osv. Sover heldigvis helt greit i sin egen seng på natten. Sovner kl 19, våkner 00.40 men nå putter jeg bare i smukken og hun våkner rundt 4.30 for mat og vi står opp i syv åtte tiden. Er hun våken kl 06 nå pappen drar på jobb, får hun ligge sammen med meg. Jeg dupper av jeg, og hun ligger å koser seg med teppe og smukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå