Gå til innhold

merkelig følelse ang kjønn, flere som har lyst å se hva de får opp?

Anbefalte innlegg

har fått vite kjønn på ordinær ultralyd, men er jo ikke 100 % svar da,føler liksom det ikke stemmer helt . skal igjen om litt over 2 uker og regner da med et sikkert svar siden jeg da er 28/29 uker på vei... 3d/4d ul,

så da lure jeg på hva dere kan se ? fasiten får dere da :)

men er så spent jeg på hva det blir, vanskelig å vente hehe..

hilsen 05 08 77

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte jeg skulle sende deg en mail litt senere i dag, og svare på det du skrev i den andre tråden - har sprunget så mye frem og tilbake her i dag at jeg har da ikke fått til noe som helst :-)

Jeg vil ha ett: 'Jeg er ett graviditetstestkort og ja du er gravid, så gratulerer' kort :-P *tramper* hehe

Du hører fra meg litt senere utpå kvelden :-)

Åååå så deeeelig!!! :-)))))) Elsker når de er sånn åååhhhhhh :-)))) Ble jo ikke akkurat mindre babysyk nå da ditt troll ;-P

Ps! Vi kan dette med å kuppe tråder *ler*

June: Hva har du fått hørt til nå egentlig? Gøy å vite det også :-)

tusen takk for de som vil se ja :):):) herlig å se at det er aktivitet her hehe, , moro ! :)

og svar kommer den 29 ca :) på kjønnet ,

du lengre oppe, var det meg du mente du sku sende mail ? hehem var ik lett å se om det var dere som svarte dere imellom eller om det var til meg hehe, mulig jeg er trøtt nå hehe...,

have a joyful evenin :-)

ja bare knappe 2 uker igjen nå, gleder meg villt til 3d/4d ul, med bilder og video og alt :) ser jo ikke det store på vanlig ul hehe...

og så få bekreftet kjønn hehe, andre som kan se hva som skjuler seg ?

noen som kan se når terminen min vil bli ?

hilsen HI 05 08 77

• 2 uker senere...

Annonse

da var d magefølelsen din som stemte;) ,

det er en gutt :):) har fått verdens nydeligste babybilder! tenk så rart å kunne se babyens ansiktstrekk etc, før den kommer........ spesielt synes jeg, :) HI

Så gøy å ha rett, og jeg liker prinser ;-)

Ja det er helt fantastisk å se! Jeg gjorde dette selv jeg og jeg må si at man får ett helt annet forhold til babyen etterpå - for nå er det virkelig en baby og ikke en 'tegnet og uklar' ting i sort hvitt på en liten skjerm :-)

Lykke til videre og nyt tiden med prinsen :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...