Gå til innhold

Er jeg en SUR kjæreste?

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg hadde avtalt at vi skulle ta huset ordentlig idag, så når vesla sovna begynte jeg å rydde... Da kom det besøk til sambo så de ble sittende i 1,5 time å røyke og drikke kaffe...

Etterpå sa jeg at nå fikk han også gjøre noe, men da kom det plutseligt nytt besøk... Så nå sitter de ute og røyker og drikker kaffe, mens jeg har lagt sammen 4 maskiner med klær, vasket klær, skiftet på sengene, tørket støv, vasket badet osv! Mangler bare gulvene så er det jo ferdig.. Blir forbanna.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143131390-er-jeg-en-sur-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, du kunne jo valgt å prate med besøket du også, og ta huset sammen etterpå. Ikke noe å være sur for. Men kan du ikke bare si til mannen at om en uke bytter dere? Du var deg av eventuelt besøk og drikker kaffe (eller bare slapper av) og han rydder og vasker;-)

JA, du er sur!! Vi fordeler oppgavene på forhånd. Og har avtale om at innen da og da skal det være gjort. Men det er opp til hver av oss til å bestemme NÅR! Det er en voksen mann, og du kan ikke kommandere han rundt. Kan du ikke spørre om han kan gjøre det og det. Samt sette en tidsfrist? Evt. enda bedre.. Bli enig om hva dere skal gjøre..

Annonse

Hvis det var uventet besøk så var det vel ikke noe han kunne noe for. Du kunne satt deg ned sammen med besøket og sagt at nå er jeg ferdig med mitt, så får du ta ditt senere ikveld, eller imorgen.

Men er det slik at når det blir enige om å gjøre noe sammen, og han tilfeldigvis får besøk hver gang, eller at noe annet kommer i veien, så hadde jeg nok også blitt litt sur etterhvert.

Hva skulle han gjort da? Latt besøket sitte alene og se på at dere begge drev på og vasket og styrte?

Jeg føler meg faktisk veldig uhøflig jeg hvis jeg driver på å vasker og rydder mens jeg har besøk, samme søren om mannen er hjemme og sitter med dem eller ikke! Får meg bare ikke til å gjøre det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...