strikkedilla Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg testet positivt i dag tidlig og skal ifølge uke-indikatoren til CB være 4-5 uker gravid. (Den viste Gravid 2-3.) jeg har ett barn fra før og har opplevd en SA. Ved begge disse tilfellene hadde jeg en blødning etter befruktning som jeg trodde var mensen. (Brukte ikke uke-indikator ved testing da.) Er det noen av dere som har opplevd at uke-indikatoren tar feil og at dere har vært lenger på vei enn den sier? Siden jeg har opplevd en SA tidligere gleder jeg meg veldig til å komme meg over i 2.trimester! Er selvfølgelig kjempeglad for å være gravid, men tørr ikke juble så veldig enda!
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 hei hei Jeg brukte ukeindikatoren til CB jeg også og på meg stemte den godt! Jeg hadde en blødning som jeg trodde var mensen både denne gangen og forrige svangerskap, det har vist seg å være festingsblødning begge ganger. Denne gangen var det faktsik det jeg merket det på at jeg var gravid, den lille blødningen kom når jeg skulle hatt mensen, men varte bare i 1,5 dager med minimalt med blod. Jeg synes det er litt rart egetnlig at jeg skal ha hatt det med begge graviditene mine da dette angivelig skal være sjelden hehe Jeg er nå 9+6 på vei og er fortsatt urolig for at det skal gå gale... de går så alt alt for seint disse 12 første ukene! Du må ha masse lykke til med den lille spiren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå