strikkedilla Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Tok en test i dag tidlig og den var positiv!! Har hatt på følelsen av at det var noe som var iferd med å skje med kroppen min, men beviset fikk jeg først i dag. Jeg tok en A1 test på lørdag og fikk da en veldig svak strek, så svak at jeg var usikker på om det bare var ønsketenking. A1 testen var i dag såpass sterk at jeg ikke var i tvil, men fortsatt en ganske svak strek. Men CB testen stod det Gravid 2-3! Så nå er det bare å vente på at dagene skal gå slik at jeg kommer meg over i den sikre delen av svangerskapet. Mistet i SA før jul i uke 7. Lykke till alle sammen! Håper vi ses i 1.trimester klubben!
Underveis --> Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Gratulerer! Håper jeg slår følge om en mnd tid ;-)
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Gratulerer så masse! Håper jeg kan komme etter ganske snart.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Gratulerer strikkedilla, na kan vi slå følge sammen inn på 1.trim Syntes det er litt skremmende der inne så holder meg her inne en stund til, til alt føles litt "tryggere" Kanskje vi har termin samtidig? Min ble 22 desember om spiren min bare klamrer seg fast denne gangen Skal, og er veldig posetiv
strikkedilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2011 Gratulerer til deg også andreita! Er litt usikker på når terminen blir siden jeg har veldig ustabil syklus. Dessuten har jeg tidligere opplevd blødning etter befruktning som jeg har mistolket til å være en "mens". Men foreløpig tror jeg den er ca 17. desember. Det blir spennende når vi kommer så langt som til ul! Jeg synes også det er litt skummelt inne på 1.trimester. Jeg hadde en SA i desember og føler meg absolutt ikke trygg enda. Håper ukene går fort over til 2.trimester! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå