Gå til innhold

Venter nr 4, og jeg gleder meg!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så da var bomben fortalt til venner og familie, ikke alle som gratulerte for å si det slik, MEN, som jeg gleder meg!

Jeg har også det man kan kalle en moden alder og det hjelper heller ikke på jubelbrøl fra familie.

MErkelig egentlig, her sitter vi og gleder oss, også er famlien bekymret og lurer på om vi later som, verden er merkelig.

Andre med termin i november?

Anonym denne gang

Fortsetter under...

Vi er mange som gleder oss med dere her inne! Familien kommer til å glede seg de også, bare vent og se.

Jeg venter nr. 3 i november (hvis alt går bra, fingers crossed!). Vi har jobbet hardt for å få til nr tre, så jeg har også havnet i kategorien moden. Jeg har ikke fått noen reaksjoner på at jeg er for gammel fra andre, men jeg må si jeg har lurt litt på det selv de siste ukene, det er slitsomt å være konstant kvalm og trett ;) Neida, jeg har sikkert bare glemt at det var slik sist også.

Lykke til!

Hei! Det var nesten som om jeg skulle skrevet ditt innlegg selv. Vi venter også nr. 4 og fortalte til familien i helgen. Kommentarene vi fikk var: "har dere ikke tenkt på at de skal videre i verden da?" (oldemor)

"Åh, herregud.. ja, jeg orker ikke å passe mer enn to om gangen" (svigermor). Så helt moro var det ikke å fortelle det til den del av slekten, men vi gleder oss uansett - og har alltid ønsket oss 4 barn. En ting er sikkert; de skal slippe å passe barna våre resten av livet;)

Jeg har ikke vært hos legen enda, men har regnet ut termin til å være den 31.10. Vi har fra før en gutt på 9, jente på 6 og jente på snart 3. Hvor gamle er dine tre?

Hei

Venter nr 6 vi og det er ikke så mange positive komentarer som kommer ut av folk nei... Har ikke fortalt det til alle enda, bare nermeste familie. Men det viktigste er jo at vi gleder oss over dette nye barnet som kommer. Er 38 nå og skal ta en duo test. mine barn er 18, 15,13,4 og 3 år.

Er 10+5 i dag , har termin 051111.

Mine er 11, 4 og 2. Termin 14.11.11,

Denne gangen skal jeg kun til jordmor tror jeg, kanskje ultralyd, vet ikke. Jeg er over 40, men jeg er veldig rolig og føler alt er topp så denne gangen skal jeg velge å stole på meg selv, noe jeg har angret på at jeg ikke har gjort tidligere.

Og dere har rett det viktiste er at man selv gleder seg, men det er dog en merkelig verden, at man ikke blir glad for et nytt liv,,nei, jeg forstår det ikke. En barn er en gave, jeg gleder meg vilt..hvem er dette, hvem er det jeg nå skal være så heldig å få bli kjent med? Hvilken påvirkning får det for meg... Det er så vilt, deilig og så pur realistisk det å få barn, nesten så jeg angrer på at jeg ikke har flere

Lykke til jenter

Anonym denne gangen

vi venter også nr 4, og det var et bevisst valg :)

har ikke fortalt det til noen enda ettersom jeg er rimelig nygravert ;) tror ikke foreldre og svigerforeldre kommer til å reagere negativt, det er veldig vanlig med mange barn både i min og mannen min sin familie. Men: jeg tror de fleste av vennene våre kommer til å reagere. de fleste har to, en av hvert kjønn og er fornøyde med det. fint for dem, men håper de kan være glade på våre vegne også når vi velger å bli en stor familie! De fleste var jo sjokkerte da vi annonserte nr tre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...