Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg går fremdeles hjemme og jeg merker jeg begynner å bli lei visse aktiviteter, men nå er våren her! I helga fikk han krype i gresset for første gang og vi har begynt å gå lange trilleturer igjen. Vi har begynt i åpen barnehage og kommer til å dra dit minst 1 gang i uken. Men å være en hel dag hjemme er både kjedelig og utfordrende.. Hva gjør dere om dagen? Jeg føler meg temmelig fantasiløs etter å ha gått hjemme så lenge. Jeg skulle egentlig ikke tilbake i jobb før i august, men nå har jeg fått noen undervisningstimer i mai og juni, så skal bli deilig å komme seg ut!! Håper jeg vil nyte dagene hjemme med sønnen vår mer da.
Mjølkekua Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Ja, dette synes jeg er vanskelig også.. Når det er fint vær har vi vært ute endel, og hun elsker å sitte på storebror sin lille bil mens hun holder i rattet og tuter i vei. Ellers sitter hun på gresset og smaker på det som ligger rundt henne. Må hele tiden ta ut det hun har i hånden, for ALT går i munnen. Ellers sysler vi inne med leker, går litt, skifter bleier etc. og hun er med meg på ærend til butikken etc. Hun synes det er greit å være med på dette, men jeg passer på at hun alltid får litt leketid før vi drar. Begynner å kjede meg, og hun er krevende siden hun vil gå hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Hun bruker alt hun kommer over som gåvogn - stoler, lekekasser, krakker, bleiepakker...
Vimse + gullene Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Kjenner på følelsen. Syns mange dager blir like og vet ikke om jeg er fantasifull nok. I tillegg er jo en del mødre tilbake på jobb rundt denne tiden. Sier til meg selv at jeg må nyte dagene og, for kommer helt sikkert til å savne dem. Vi prøver å gå på åpen barnehage 1 dag i uken. Det er veldig poppis. I tillegg pleier det å bli 1-2 byturer med cafe også i løpet av uken. Merker at vi begynner å slite litt der, for hun har ikke tålmodigheten til det lenger. Ellers triller vi, handler, hun leker alene eller sammen med meg på gulvet, synger osv. Så pleier vi å dra på besøk innimellom, og på babysang på biblioteket. Tenkte å ta en tur på lekeplasser og sånn nå som våren kommer. Har også kjøpt sykkelsete så vi kan sykle på tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå