Gå til innhold

Dere med barn mellom 10-12 mnd! Hvilke aktiviteter gjør dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Jeg går fremdeles hjemme og jeg merker jeg begynner å bli lei visse aktiviteter, men nå er våren her! I helga fikk han krype i gresset for første gang og vi har begynt å gå lange trilleturer igjen. Vi har begynt i åpen barnehage og kommer til å dra dit minst 1 gang i uken. Men å være en hel dag hjemme er både kjedelig og utfordrende.. Hva gjør dere om dagen?

Jeg føler meg temmelig fantasiløs etter å ha gått hjemme så lenge. Jeg skulle egentlig ikke tilbake i jobb før i august, men nå har jeg fått noen undervisningstimer i mai og juni, så skal bli deilig å komme seg ut!! Håper jeg vil nyte dagene hjemme med sønnen vår mer da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette synes jeg er vanskelig også.. Når det er fint vær har vi vært ute endel, og hun elsker å sitte på storebror sin lille bil mens hun holder i rattet og tuter i vei. Ellers sitter hun på gresset og smaker på det som ligger rundt henne. Må hele tiden ta ut det hun har i hånden, for ALT går i munnen. Ellers sysler vi inne med leker, går litt, skifter bleier etc. og hun er med meg på ærend til butikken etc. Hun synes det er greit å være med på dette, men jeg passer på at hun alltid får litt leketid før vi drar.

Begynner å kjede meg, og hun er krevende siden hun vil gå hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Hun bruker alt hun kommer over som gåvogn - stoler, lekekasser, krakker, bleiepakker...

Skrevet

Kjenner på følelsen. Syns mange dager blir like og vet ikke om jeg er fantasifull nok. I tillegg er jo en del mødre tilbake på jobb rundt denne tiden. Sier til meg selv at jeg må nyte dagene og, for kommer helt sikkert til å savne dem. Vi prøver å gå på åpen barnehage 1 dag i uken. Det er veldig poppis. I tillegg pleier det å bli 1-2 byturer med cafe også i løpet av uken. Merker at vi begynner å slite litt der, for hun har ikke tålmodigheten til det lenger. Ellers triller vi, handler, hun leker alene eller sammen med meg på gulvet, synger osv. Så pleier vi å dra på besøk innimellom, og på babysang på biblioteket. Tenkte å ta en tur på lekeplasser og sånn nå som våren kommer. Har også kjøpt sykkelsete så vi kan sykle på tur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...