Gå til innhold

termin i dag, og tanker rundt dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,

sist fødte jeg på termin.

Jeg synes det er ganske artig at alle tror at i dag er dagen hvor jeg føder. Har til og med fått mld fra pappa med forespørsel om jeg har dratt ennå...

Men men, de får bare holde på. Jeg må ta vare på meg selv og påse at jeg ikke graver meg ned i deprisjon over alt jeg ikke klarer..

Hadde litt løs mage i stee, men ellers har jeg ingen tegn på fødsel. Har ikke hatt kynner under hele svangerskapet. Slimproppen sitter også godt, så da er det bare å vente...

Lykke til til alle ventende både tidlig og sent i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin om to dager her, og jobber som en helt for ikke å bli utålmodig!

Har veldig vondt i ryggen i dag, skikkelig æsjete mensen-vondt, men ingen tak, så vi får se hva som skjer de neste dagene.

Jeg har heller aldri sett en slimpropp, hverken sist sv.skap eller nå, så venter ikke så veldig på den egentlig. Ikke gikk vannet sist heller, fikk bare masse tak som sakte men sikkert bygde seg opp til rier. Får ta dagene som de kommer, og kose meg med jenta mi på snart fire. Fødte fire dager på overtid sist, så "får ikke lov" til å bli utålmodig før på mandag.

Lykke til med dagen, og dagene fremover. Livet endrer seg så veldig når det kommer en baby, så vi får slappe av og nyte at vi kan sitte stille og slappe av :)

Skrevet

Ja du har helt rett. Regner i dag, litt deilig så slipper jeg å ha dårlig samvitighet for ikke å være ute. Jeg raka i går så kjenner det godt i ryggen i dag. Tror dagens store begivenhet blir å handle mat. Kjenner at jeg kanskje skal ta en blund, da går tiden hvertfall fortere.

Her holdes motet oppe. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...