Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Lillejenta har vært syk med oppkast, diaré og feber siden torsdag kveld. Nå har det verste gitt seg, men hun er skikkelig trøtt og vil bare sove. Har ingen matlyst. Jeg bare lurte på hvor lang tid det tok før deres barn fikk tilbake matlysten, og begynte å spise som før igjen? Er jo klar over at det må skje gradvis, ettersom magesekken trenger tid. Men nå får jeg ikke i henne noe. Har foressten vært i løpende kontakt med sykehus/legevakt, så nødvendige prøver ift. evt. dehydrering er tatt. Hun er 10 mnd. Hadde deres barn også skikkelig sovedøgn etter omgangssyken? Hun sov ikke så mye mer enn normalt da det stod på som verst....
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2011 Ingen?? Er så kjedelig når hun ikke vil spise noen ting... Hun som spiste så bra før hun ble syk:( ikke drikker hun særlig heller, men hun er ikke dehydrert. Men hun må da bli sulten snart...!
Helann og lillebror Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Hei! Lillebror her hadde omgangssyke 2 ganger da han var 8-9 mndr. Sov mer enn vanlig så lenge han hadde feber, men ikke så mye etterpå såvidt jeg kan huske! Matlysten kom gradvis tilbake, men det tok nok 3-4-5 dager fra han var frisk til den var på topp igjen. Det viktigste er å få i dem nok drikke, men det regner jeg med du er klar over:-) Når hun begynner å spise igjen, er det best med små og hyppige måltider. Jeg ammet mye mens det stod på - både dag og natt - det var det eneste han ville ha en periode. Men du ammer kanskje ikke lenger? Ellers prøvde jeg stadig å gi favorittmaten - sviskemos og fruktglassene med mango. Men veldig kjedelig med unger som ikke spiser! Husker vi ble utålmodige vi også. God bedring:-)
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2011 Takk for svar! Er blitt mye bedre idag, har faktisk spist greit og vist matlyst:) Håper det blit lenge til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå