gulda Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Ha en Emmaljunga, og sportsdelen er så skitten på kantene. Tips til hvordan jeg kan få den ren?
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 jeg kjøpte en briovogn brukt, og tok av alt av stoff og hev i vaskemaskinen. satte på håndvaskprogram og brukte milo. ren og pen ble den, ser jo ny ut;) om det går an å vaske emaljunga sine trekk/stoff vet jeg ikke, men håndvaskprogram er jo skånsomt:)
Babyønske �� Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Nå har jeg Simo da. Men jeg tok av alt løst stoff og vasket det på finvask i maskinen. Selve bagen og kalesjen vasket jeg med nylonvask og spylte i badekaret. Hvis du ikke får vasket den i maskinen ville jeg forsøkt med nylonvask.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Jeg har emmaljunga, men har ikke vasket den. Mener bestemt at det skal gå an å ta av alt stoff som nevnt over her på den også. Syns å huske at de sa det i butikken da jeg kjøpte den.
Gjest Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Nylonvask får du kjøpt i matbutikken, ligger sammen med vinduvaskesaker. En blå tube i en blå pappeske.
gulda Skrevet 12. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2011 Tusen takk for tips! Håper jeg kan ta av stoff og hive i maskinen -ingenting ville vært bedre! Hvis ikke så blir det nylonvask. Godt med mange kloke damer her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå