Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig UL på fredag, gyn mente jeg skulle være 8 uker på vei (etter hans beregninger), etter mine trodde jeg 7+2 (34 dg syklus..)

Men det som var å se på ultralyden var en veeldig liten ting, og ikke noe bankende hjerte.. Det KUNNE være mulig at jeg var så kort som 6 uker (..?), men han syns den så mindre ut enn det også,så skal inn igjen nå til fredag for å sjekke opp om det har vokst noe..

Er det noe håp at jeg er så kort som 6 uker på vei? Eller er spiren min rett og slett borte?

Huff.. Er så nedfor.. Vet ikke hva jeg skal ta meg til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er bekreftet at det er noe galt, er det håp! Du må bare vente å se hva ul sier på fredag! Min spire slutta å vokse rundt uke 7-9, noe jeg ikke oppdaga før i uke 11. :( -det er en uke siden utskrapning i morgen. Da jeg var på ul i uke 5+ ettellerannet sa gyn at hun syns det så litt lite ut, uken etter var det kommet et lite fosteranlegg og en plommesekk, så ville jeg ikke ta mer ul. Jeg ville ikke overvåke svangerskapet, og trodde alt var ok. Men det var det jo ikke.

Dersom spiren din er borte, så vil det være grusomt og veldig tungt for deg! Det vet jeg alt om! Men nå en uke etter jeg mista min, så går ting merkelig nok litt bedre ! De rasjonelle tankene på hvorfor naturen ordner opp får mer og mer plass i hodet mitt, og jeg vet jo at spiren døde fordi den var syk! Det jeg prøver å si til deg er at dersom det skal være så ille for deg at det ikke er noe der, så er det tøft, trist og du vil bli fylt med en stor tomhet, men det blir bedre etterhvert!

Ønsker deg lykke til på fredag, og krysser fingre for deg!! God klem!!

Skrevet

Hei og takk for svar.

Trist å høre at du mistet, og det hjelper vel lite å si det du allerede vet at "naturen ordner opp."

Har vært igjennom en abort før, og jeg håper på å slippe unna igjen, hele familien min er jo "fødemaskiner" så jeg ville nå tro muligens jeg også skulle fått det til, men hvem vet hvor lenge de andre har holdt på..

Jeg har jo ikke hatt en eneste blødning, men det er jo noen som opplever det også.. Å miste uten blødning..

Nei, vi håper på det beste til fredag og prøver å forberede oss på det verste..

Har ihvertfall samboer å støtte meg til, er så glad jeg tok han med første gangen, så han skal være med igjen til fredag!

=)

Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme som deg. Var på UL for en stund siden, etter en liten blødning. Der fant de en fostersekk og plommesekk, men ikke noe foster. Så ble det måling av hcg og ny ultralyd 1,5 uke senere. Da var det et lite bankende hjerte der :o) Jeg trodde jeg var nesten åtte uker på vei, men UL viste at jeg kun var 6+2. Jeg vet at jeg hadde eggløsning veldig sent i den syklusen jeg ble gravid, så dette er jo en "logisk" tilbakesettning av antall uker+dager.

Nå sitter jeg og venter på ny ultralyd idag. De fant noe "rart" på den forrige ul'n, så nå skal jeg sjekkes opp litt nærmere ...

Ønsker deg lykke til og håper spira sitter godt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...