Gladmor30 Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Måtte bare stå opp igjen pga uregelmessige vonde menssmerter! Ikke vanlige kynnere altså, dette er litt vondere. Er 38 uker på onsdag. Og så verker det nedover foten, mest på høyre siden. Men magen strammer seg ikke så voldsomt mens vondten pågår. Kommer gjerne en liten strammelse rett før eller etterpå. Er dette lureri igjen?? Regner egentlig ikke med noe annet.. måtte bare spørre..
maibaby i magen Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Nei jeg tenkte ikke over at magen strammet seg når jeg fikk rier forrige gang.. Jeg våknet kl. 6 på morgenen og hadde menslignende murringer i mage og korsrygg.. Utover dagen kom det som uregelmessige strøminger av menssmerter.. Og det tok seg etterhvert opp til regelmessige rier.. Jeg fødte natt til neste dag Det kan være startfasen av fødselen, maserier eller modning.
vannmann 76 Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Hei:=) Jeg har det likedan som deg. Har våknet ca 1-2 ganger per time i natt med skikkelige vonde menssmerter. (37+3). Føler at siden det sitter så langt ned i magen, blir den ikke så hard. Magen må ikke bli stein hard. Hos noen begynner det med tak i ryggen. Dette er mitt 3 svangerskap, min første fødsel fikk jeg veldig mye tak i rygg/ menssmerter.( Det begynte med vannavgang.) Mens med nr 2 begynte det med rier. Så det kan fint være noe på gang. Lurer på om det kommer til å skje noe hos meg også.. Lykke til.
line3mann Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Hei. Jeg har hatt to forskjellige måter hvor jeg merket riene. Merd førstemann hadde jeg skikkelig mensklignende smerter som satt mest i korsryggen. Kjente ikke så mye i magen. Med adremann merket jeg det mest i magen når jeg hadde rier. Akkurat som kynnere bare sterkere:). Jeg synes det var best å slippe å ha vondt i korsryggen. Håper derfor at jeg nå som tredjegangsfødende får det sånn igjen. Tenk nå har jeg bare fire uker igjen til termin. Det her går så fort. Lykke til alle sammen. Stor klem fra meg:).
Gladmor30 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2011 Kanskje d muligens kan være noe på gang da ja Smertetakene ga seg i ca 04.30 tiden inatt (eller da sovnet jeg i alle fall). Føler meg helt øm der nede hvor det verket.. men har ikke fått noen uregelmessige smerte enda.. men kanskje d kan komme mer iløpet av dagen? Krysser fingrene for dere andre også damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå