Gå til innhold

Mannen min vil ha flere barn, vi har ingen barn sammen men ->

Anbefalte innlegg

Han har et særkullsbarn fra tidligere ekteskap, jente på snart 7 år. Nå har ekskona hans (som fortsatt er singel) tilbydt han å få et barn til med henne. Det hele startet som en spøk men har nå utartet seg til å bli alvor. Han sier hele tiden at han tenker på det som et mulig alternativ siden jeg ikke vil ha flere (jeg har to fra tidligere de er 5 og 8). Blant annet for å gi dattern sin søsken (helsøsken blir det jo da).

Men han holder fast på at det er meg han elsker og vil dele livet sitt med men han sier det betyr alt for han å få oppleve å bli pappa en gang til. Og se datteren bli storesøster. Hun ønsker seg veldig det.

Jeg har nå begynt å få dårlig samvittighet for å nekte han å få et barn til. Men denne løsningen føles ikke riktig for meg likevel.

Han sier også at han ikke vil gjøre noe uten mitt samtykke.

Noen synspunkter?

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å svare deg. Syns det er en helt syk ide, og at mannen din og eksen burde finne ut hvorfor de skilte seg i utgangspunktet, hvis det er sånn at de vil sette enda flere unger til verden i et forhold som er dødt. Dette hadde vært en uaktuell vei å gå for meg. Jeg har barn med to fedre, og de anser seg som søsken, vi snakker aldri om halvsøsken el lign. Syns det er kleint. Hvorfor grubler dere ikke heller på om DERE TO kunne tenke dere flere små mennesker i hjemmet deres på heltid, i stedet for flere bidragsbarn???

Dette er galskap!!! Ikke gå med på det...

Men hvorfor ønsker ikke du flere barn?? Dersom han seriøst vurderer barn med eksen, bør dere to revurdere forholdet deres! For dette er en ide som garantert går utover deres forhold.

Lykke til

Når man tror man har har hørt alt.....

Høres helt villt ut jo!! Er det fordi eksen og han vil ha helsøsken altså?

Hvorfor kan han ikke få ett barn med deg, dersom han vil bli far igjen??

De blir jo søsken fordi om det ikke er samme mor?

Jaja, mange varianter.....

Annonse

Det at han får et barn til med eksen er jo rene galskapen. Tror det fort kan bli MYE styr både med samvær og hvor grensen hans skal gå med tanke på deg.

Hvis han ønsker seg så sterkt et barn til så bør enten dere to få et barn i lag eller dere må gå fra hverandre sånn at han enten kan finne seg en dame som ønsker barn eller han kan kjøre på med eksen...

Sett deg selv i hans sted. Om det var du som ville ha flere barn. Hadde du kunnet leve videre i et forhold hvor du ble "nektet" dette?

Beklager å si det, men jeg tror ikke din mann vil bli lykkelig med deg, og han vil finne lykken andre steder. Han ønsker seg flere barn, og det vil han før eller senere få, med eller uten din hjelp...

HERREGUD!

om du virkelig lar din mann svinne hen og gå å ha seg med ekskona (FLERE GANGER FOR Å FÅ DET TIL Å KLAFFE) fordi han ønsker seg et barn til.. Så er du DUM...

Og hun eks-kona kan virkelig ødelegge hele deres forhold.. Guriland så dumt..

Hadde dette vært min situasjon hadde det virkelig vært et spark i balla for i det hele tatt å vurdere det..

HÆ???

Noen her må ha sett for mange amerikanske såpeoperaer... Det går jo ikke ann... Jeg blir helt stum jeg, og det skjer ikke veldig ofte!

Dette kan jo ikke kalles noen form for "løsning", og klart det ikke føles riktig for deg. Klart hans datter på 7 år ønsker å bli storesøster, men når det ønsket er oppfylt ønsker hun seg kanskje en hest på soverommet. Skal det også oppfylles?

Hvordan skal de løse det rent praktisk?

Jenta har jo 2 fine stesøsken, hvorfor ikke heller gjøre det til en fin greie?

Å han vil jo ikke få bodd fult sammen med barna sine... Er det virkelig så viktig å reprodusere seg selv?

Skjønner det er mye jeg ikke forstår her... Hvilken glede vil han ha av å gi x'en enda ett barn?

Dette er noe av det særeste jeg har hørt om ever, og jeg forstår deg veldig godt at dette blir feil feil feil... Jeg mener, man samtykker jo ikke til at den man elsker skal få barn med noen andre, og hvertfall ikke x'en av alle....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...