Gå til innhold

Dere som har bygd garasje med loft

Anbefalte innlegg

Hva ble prisen hos dere? Bygget dere dobbelt eller enkelt garasje og gjorde dere noe ellers utenom selve garasjen (f.eks ekstra bod, elektriske porter o.l)? Gjorde dere mye selv, eller ble alt gjort av innleide håndtverkere?

Var det ferdigmoduler, eller bygget fra scratch?

Vi tenker å bygge garasje med loft og kanskje en utstyrsbod. Men jeg er litt nyskjerrig hva man må punge ut med. Skjønner at det kan sprike i pris, men jeg aner ikke hva man bør forvente. Er det snakk om noen hundretusener, eller over millionen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143130738-dere-som-har-bygd-garasje-med-loft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm hvor ble mitt svar av?

Bygde for ca 200 000 kr nå rett før jul.

50 kvm, 1,20 m i knevegger i andre etasje, saltak, murt første etasje, treverk andre etasje.

Inkludert er port, portåpner og 4 store vinduer (fra gulv til tak) i andre etasje.

På anbudsrunden var det variable priser, men fra 350 000 - 500 000.

Støpte derfor 1 etasje selv (dvs mannen min støpte:)).

Annonse

Takk for svar :) Vi tenker ikke å ha leilighet på loftet, men bare en slags loftstue med gjesteseng og sofagruppe. Vi har elektriker og snekker i nær familie som hjelper oss gratis, pluss at mannen er veldig handy og kan gjøre mye selv. Så da kan jeg vel regne med at vi ikke blir å bruke over 500 000 i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...