Gjest Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Idag er jeg veldig sikker på at jeg har kjent liv. Våknet tidlig på morningen av en helt merkelig følelse nederst i magen. Det var akkurat som at noen trykket meg forsiktig på innsiden av magen. Det kilte samtidig som at det var litt ubehagelig. Snudde meg i senga for å ligge på høyre side istedenfor, og da kjente jeg at magen var helt hard på venstre side av magen. Sprøtt. Har kjent de samme bevegelsene flere ganger idag, og nå er jeg overbevist om at det er gutten jeg kjenner ♥ Hihi, for en ubeskrivelig og god følelse å kjenne at han spreller inni magen min. Blir nok en aktiv liten gutt vi får. Kan ikke bli bedre enn det. Når kjente dere bevegelser i magen for første gang?
ninairen Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 åå så koselig:) en ubeskrivelig god følelse å kjenne spark:) kjente liv første gang i uke 18:)
LilleMeg* Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 har kjent liv siden uke 12. men då var dt bare av og til og veldig svakt, kjentes ut som en boble som sparkk. no i de siste 2 ukene har dt blitt mer tydelig. kjennes ut som dt du beskriver. noe som kiler litt og akkurat som noe som dytter forsiktig inni magen:) dt er svakt men man kjenner dt godt og nok til at eg kvepper litt hehe:P har kjent noen ganger inn i hådflaten:) og når eg første begynner å kjenne litt så kjenner eg dt rundt om kring i magen helt nederst. så dt må jo være babyen.. er 16 uker idag:) skal på ul om 2 dager, så håper alt går bra:)
Kamillamor Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 så godt å høre att det er flere enn meg som kjenner liv "så" tidlig...jeg er i uke 12 nå, venter nr 4 så jeg er 100% sikker på att det er liv jeg kjenner!!! Da er det veldig frustrerende å høre fra legen og andre "eksperter" att det går nok ikke ann, det er alt for tidlig!! du kjenner nok ikke liv før rundt uke 17-18 kanskje....blir litt irritert kjenner jeg, herregud, jeg har da vert gravid flere ganger før, og vet hva jeg kjenner!!!!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Jeg er 2 gangs og jeg har kjent liv siden uke 12, bare små svake "boblinger". Legen min og ul legen sa at det ikke var uvanlig for flergangsfødende Nå gleder jeg meg bare til å kjenne skikkelige spark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå