Gå til innhold

Ser man på Emmaljunga som "kjærring-vogn"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. hvorfor det i så fall? Den er da fin? Veldig romslig og god bag, mange fine farger, gode fjæringer, supert å kunne snu sportsdelen begge veier osv... Den er robust... Eneste minuset jeg ser er at den kan være litt tung..

Men kjærring? Hvorfor det? Er den ikke kul nok?... Dyr er den jo også...

Fortsetter under...

Skrevet

syns og den var fin *google er en fin ting :)*

jeg har noia for barnevogner med 3 hjul i stede

Skrevet

Ja, den er kjerring. Den er stor og klumpete, kjerringfarger og den knytinga bak på kalesjen oser kjerring. Kjerringvogn!

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe Emmaljunga city cross. Hva andre måtte mene om den, bryr meg ikke. Jeg liker de klassiske vognene bedre enn de "kule" vognene med sterke farger og mønstre. Men smaken er som baken:)

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Mondial og er stolt av den. Kul er den nok ikke, men den er romslig og god å trille tur med.

Dyr er den, men vi kjerringer på godt over 30 har råd til å unne oss en dyr vogn vet du ;o)

Siden jeg tilbringer mesteparten av tiden ute på trilletur i naturen er den utmerket. Skulle jeg trippet rundt på et kjøpesenter og kafeer med den hadde jeg kanskje valgt en mindre vogn.

Skrevet

Kjerringvogn??Dummeste jeg har hørt, det stemmer da overhodet ikke!

De som måtte mene det har da helt enkelt bare en helt annen smak, men vil ikke si kjerringvogn er ordet som beskriver det. Jeg for min del syns disse stokke-vognene og den stilen der heeelt gyslig, de har rett og slett prøvd for hardt.. Men smak og behag:)

Annonse

Skrevet

Hehe, kjerringvogn, ja.

Hvis det at en vogn er solid og holdbar betyr kjerring, så får det bare være. For meg er det viktigere at vogna er praktisk også hvis jeg vil gå et annet sted enn på et kjøpesenter eller på et fortau.

Og for dem som synes det er vikit: Det er jo bare å ikke kjøpe den det, og la være å bry seg om hva andre gjør.

Skrevet

Nei, det er ikke noen kjærringvogn. Det er en barnevogn.

Skrevet

Synes ikke noe om emmaljunga. Har simo selv og synes den også er litt vel tung å dra rundt på. Heldigvis har jeg én til vogn, en brio sportsvogn som jeg elsker! Så jeg sverger til brio, og sverger på at jeg ALDRI skal ha emaljunga!

Skrevet

Hehe satt akkurat og tenke at DET er vognen med stor V her inne ;- ) og de som liker den kritsierer gjerne 3 hjulinger...

Jeg synes den er skikkelig kjærring traust vogn. Liker de som ser litt mer spennende ut samtidig som vogna er lett og god å trille.

Skrevet

Jeg ser litt på den som en sosifistikert vogn jeg!:)

Skrevet

Skrevet

Annonse

Skrevet

Synes den er litt sosifistikert jeg!:) Kjempefine vogner!

Skrevet

Jeg liker ikke emmaljunga, simo er enda verre og enda mere kjærring vogn spør du meg. Store tunge og klumpete begge to.

Skrevet

Sosifistikert ja...

Jeg liker klassiske vogner, og synes ikke Emmaljunga har kjerringfakter over seg, MEN i mine øyne er den alt for stor og klumpete til at jeg noen gang kommer til å kjøpe den.

Trehjulinger ser helt corny ut og hadde aldri gått her i slapseføret ;-)

Sånne med bilstolen oppå ser helt mongo ut, sorry...dessuten, når de små skal sitte minst mulig i bilstolen, hvorfor legge penger på en vogn du uansett ikke burde bruke hvis du skal på en skikkelig bytur?

Nei, jeg bare elsker min Brio Happy. Liten og nett, men stor nok for lillemann. Klassisk i designet og dritbra kjøreegenskaper (lufthjul er et must både i natur og på asfalt).

Skrevet

haha ! den er nok den minste kjerringvogna du får tak i.. heller den enn ei avmagra tfk vogn !

verste jeg ser er stokke og SIMO, DET er kjerringvogn det, samma hvor mange år som går ser den like gammel, utdatert å kjedelig ut.

Skrevet

Også jeg som har en klumpete, harry, Basson-kjerringvogn til mindre barn, og en frekk liten trehjult hva-den -nå het til større barn. Er jeg kjerring eller ikke? Det skal jeg gruble på i natt...

Skrevet

Ser på Emmaljunga som en drittvogn som veldig enkelt går i stykker og er alt for kort i ryggen. Samt at Emmaljunga her i Trondheim har verdens verste service. Så styr unna.

Skrevet

Emmaljunga er sykt stor, tung og brei, kan derfor ikke forstå hvorfor så mange vil ha den.

Det er andre vogner på markedet som er mye lettere og det med romslig og god bag.

Skrevet

Emmaljunga er sykt stor, tung og brei, kan derfor ikke forstå hvorfor så mange vil ha den.

Det er andre vogner på markedet som er mye lettere og det med romslig og god bag.

Skrevet

Måtte google :) Syns det er en fin vogn :)

Skrevet

Jeg har en emmaljunga duo edge - brukt på 3 barn, og den er som ny å se på... Dessuten er bagen romslig for voksipose på vinteren, og den triller utrolig bra i terrenget. Er utrolig fornøyd med det kjøpet, så få det bare være en kjerringvogn...

Skrevet

Emmaljunga er ikke en sykt stor og tung vogn. Det finnes nemlig mange forskjellige typer. Alle er ikke som edge duo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...