Skrømti Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Himmel....Er 10 uker i morgen.. Ok, jeg har en god mage fra før, men nå i de siste dagene har den jammen blitt enda større, og jeg må legge bort bukser. Med denne farten så har jeg ingen bukser igjen i slutten av uka. Er jo kommet så kort at det er ikke snakk om noen skikkelig gravidmage,bare en sånn god og kvapsete bilring type ting, pluss noen saftige hofter... Jeiks.. Flere?
mamstil2 Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Har det på akkurat samme måte her. 10 uker i morgen jeg også og føler meg som en hvalross allerede, hehe
tertilus Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 ha ha ha, gjærdeig er en god beskrivelse! jeg er 12 uker og har gått med gravidbukser flere uker allerede. heller det enn bukser som strammer og mage som tyter over
♥sebastian3003♥ Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Samme her.. er 10 uker på fredag. har mammabukser som jeg bruker på jobben, også til vanlig hjemme går det i tights og tunika.. Mamma tunika som puppene sprenger..
Linerlen og pipipen Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Er i sjuende uke, og har problemer med å holde inn magen. Den har est skikkelig, og det er rett og slett skikkelig ubehagelig å holde den inne.. Har også fått gigapupper, de var store nok fra før! Reiser hjem til familien i påska og synes at det er litt tidlig å fortelle. Blir ikke veldig overraska om de klarer å gjette det da.
Eplebiten Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Jeg er 10+1 og idag slo det meg at magen har est litt ut. Ser ut som jeg har blitt litt småfeit og magen er vanskelig å skjule. Ikke går det an å trekke den inn på samme måte lenger og på kvelden ser det ut som jeg er flere mnd på vei. Har begynt å få litt problemer med buksene, må alltid dra de opp. Har tenkt å holde det skjult på jobben lengst mulig pga mulig forlengelse av vikariatet. Men jeg er vanligvis en godt trent person og folk vil begynne å reagere hvis jeg kommer på jobb og en svær bilring henger over buksekanten.
Wilma+baby Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Samme her, spesielt om kvelden, ser ut som jeg er flere mnd på vei! : ) Tenker jeg skal fortelle nyheten i påska til familien, selv om jeg bare er i 9 uke da, de kommer uansett til å fatte mistanke når jeg er kvalm, spiser hele tia, magen er oppblåst og jeg legger meg kl 9 om kvelden hehe. Og om det skulle skje noe, så har jeg mange som trøster meg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå