Grace2011 Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Er i 31 uke i dag. Jordmoren vår er rett og slett helt fantastisk! Avdelingen har en fredelig, positiv og betryggende atmosfære :-) Jeg digger den muligheten av at man kan slappe av der, badekar, akupunktur, prøve å føde naturlig... hvis det går, så lenge det går... Og hvis det ikke går - vips, så er du på fødeavdelingen hvor du blir reddet av epidural eller lignende! :-) For selv om de ikke tilbyr smertelindting, så er det langt i fra at du er "on your own" - jeg fikk inntrykk at de passer meget godt på den fødende og følger med absolut alt som skjer.... Og etterpå har man eget hotellrom, eget bad, helt nytt og rent, ingen som plager deg, ingen andre du må forholde deg til, bortsett fra pappan og bebis :-) Ingen regler mtp besøkstid, du kan spise akkuratt hva du vil, når du vil, se på tv, sove ... Så heldige vi er som har så flott tilbud! :-)
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 gleder meg selv til å føde der..første gangen jeg skal prøve det ut..er kjempe snille de som er der..skal på 2 kontroll på mandagen som kommer...er da 32+4.... forresten når har du termin? er i uke 31 jeg oxo 11.juni her..
trippeltopp Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Vi fikk førstemann der, og gleder oss til at også lillebror skal komme til verden der, hvis alt går fint. Vi var superfornøyd forrige gang, fikk aldri følelsen av å være på sykehus, og det var kjentes trygt og behagelig. Kjempefint tilbud!
tina 79:) Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg ender nok opp der iløpet av uken tenker jeg! Var på siste ordinære kontroll i dag, og har termin på torsdag. Fødte snuppa vår der for snart fire år siden også, og hadde en kjempefin fødsel. Gleder meg til å oppleve en ny fødsel og ny barsel der nå. Lykke til til alle ABC-damene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå