Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå lagt inn på føden. Ligger her alene på et tomannsrom og er ganske sliten og deppa.. mine magesmerter har bare forverret seg, de skal diskutere igangsetting i morgen..

Noen som ser noe om det?

080190

setter kjempe pris på tilbakemelding om dette jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143130262-igjen-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei snuppa!!!

Så jo akkurat på deg i går, og fikk opp fødsel.- Og spør egentlig aldri i helse/om det går bra, men følte bare godt rundt deg altså. Føler at du er godt beskyttet, og får støtte fra "den andre siden".

Tror også du har healing evner, som vil hjelpe deg å komme over disse fysiske problemene dine!

Føler med deg, og forstår at dette er vanskelig. Men prøv å ikke bekymre deg så veldig. Babyen merker om du er bekymret. Lukk øynene, og pust med magen! Dette ordner seg skal du se!

Du må da slutte å dra inn på føden jente! Må vente til 24 nå :-P

Alt dette går helt fint, og du er i trygge hender :-) Så kommer babyen nå så er du mamma litt før tiden og babyen får hilse på verden litt før den skulle :-) Blir kanskje en liten 'åååjegmåskyndtemegmedalt!' baby, som kommer til å holde deg på tå hev :-P

Alt går bra Marthemus så gjør som Adine sier, pust og gled deg :-)

Klem

Annonse

joda jenter, men syntes det er ekkelt at de ikke bestemmer seg.. jeg er så sliten og kunne trengt å få han ut, ettersom magen min ikke kan behandles med han der inne..

derfor så håper jeg noen av dere ser at jeg føder i nærmeste fremtid..:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...