Stoltmamma:) Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Velkommen i gjengen Jeg er 8 dager på overtid og skal på min 2 kontroll på RK i morgen. Hvordan ligger dere ann og hvilket sykehus tilhører dere?
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 3 dager her...ABC på Ullevål
katrinekatz Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 4 dager nå.. på tide at lillegullet kommer snart!
Barbamilla Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 4 dager her, og ingen tegn på at noe er rett rundt hjørnet. Jeg skal føde på ABC jeg også, så lenge ting settes i gang av seg selv innen rimelighetens tid.
Pingo80 Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Fire dager siden termin.... Skal føde på Ringerike. Dette er tredjemann, og han har allerede lurt meg mange ganger. Jeg har hatt maserier som jeg har trodd var ekte, men så har de forsvunnet i løpet av natten. Prøvde å få fortgang i går kveld ved å ha sex, men heller ikke det har hjulpet. Riiimelig lei nå. Skal på overtidskontroll fredag.
Anonymor Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Ikke for å være pirkete, men dere er ikke på overtid før dere har gått 14 dager over termin dato. La oss si at du har termin 1 Jan, da er du ikke på overtid før den dagen du passerer 14 dager, dvs dag 15. Jeg er nøye på dette fordi jeg fødte 3 dager på overtid. Altså 17 dager over termindato ;-) Hilsen pirkepirka som ikke mener å være ekkel eller frekk og håper samtlige her føder leeeeenge før overtiden slår inn
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Ja det stemmer faktisk, men de fleste sykehus setter vel i gang før man kommer på overtid:)
skatten 21.41 Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Det er VANLIG å snakke om overtid når man passerer termindato. D er vanlig å komme på overtidskontroll når det er en uke siden man passerte termindato. Man sier ikke at man fødte tre dager på overtid når det er 17 dager siden man passerte termindato...
Anonymor Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 Det er jeg enig i. Men jeg ville bare understreke at man faktisk ikke ER på overtid selv om man går en uke over termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå