Gå til innhold

Fremmede som parkerer utenfor leiligheten vår på dagtid..

Anbefalte innlegg

Syns hun ene som forelso å skrive på en lapp, at bilen blir tauet på eierens regning hvis han fortsetter å parkerer der. Og tar han ikke meldingen seriøs, så tar du kontakt med falken og får bilen tauet bort. Vis han at ingen "kødder" med deg :P

Fortsetter under...

Så som så :)

Han som var frekk fikk sambo på nakken forrige fredag, og siden har vi ikke sett ham. Det har parkert et par-tre andre der siden lørdag, men de har bare tatt det med et smil når jeg har forklart at vi som leier bruker plassen selv :]

Hi, jeg mener å se at du enda ikke har svart på om parkeringsplassene til firemannsboligen er i gata foran boligen?

Flere har påpekt at det da er lov å bruke disse for alle andre og jeg er helt enig. Dere kan ikke kreve rett til åpen parkering i gata selv om disse plassene er beregnet på de som bor i gata. Disse er for alle.

Er parkeringsplassene inne på eiendommen som da må være privat blir det noe annet.

Det var nok bare ute i gaten der hun bodde. Er flerne som har kommet bort til min samboer og sagt han ikke kan ha bilen foran huset deres, samboeren min sier bare at dette er ikke en privat parkeringsplass så jeg har like mye rett til å stå her som deg.

Annonse

Okei, tar den glatt tilbake:)

Hvis det er privat grunn kan dere få satt opp skilt. Er det kommunens må dere sjekke reglene. Det er ikke sikkert de har så strenge regler på det.

09:13

Næh... stillhet, ro, billige boliger, luft uten eksos, mer samkvem med naboer..

Jeg er bydame altså, men ser absolutt fordeler med å bo på landet.

Men det finnes negative aspekter ved å bo på landet også såklart, det er en grunn til at jeg bor i by!

Annonse

Neida, vi har feks. egen plen hvor vi har sandkasse, husker, fotballbane, trær å klatre i osv. Ongene storkoser seg. Egen terasse på ca 100 m2. Halvtak med terassevarmer hvor vi kan nyte lange sommerkvelder. Og prisene på boliger ligger runt 2 mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...