zassy☆ Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Ååå det var så fantastisk! Lille gullet vårt Og det var ei lita jente som gjemte seg i magen, så da stemte magefølelsen min, ble liksom ikke overrasket når jordmoren sa det, hehe. SÅ utrolig godt at alt var bare fint, selv om jeg håpet på det beste så blir man jo nervøs for at det skal være noe, så det var en utrolig lettelse å høre og se at hun lå der og hadde det fint, fikk masse fine bilder. Jeg og kjæresten svevde på en rosa sky etterpå og gjør det fortsatt :-D Enn at vi ikke skal få se henne igjen på så mange måneder! hehe, verdens fineste der hun lå allerede og høyt elsket av mammaen og pappaen sin
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Fantastisk Er så deilig når en får vite at den lille er frisk og fin ) Grattis med jente =) Ja det er lenge å måtte vente før en får se de små miraklene. Vi skal ha en smugtitt 2.mai. Gleder oss masse!!
miepia30 Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Gratulerer så mye! Vi var også i dag. Termin ble uendret. 14 sept. Når har du termin? Åh så deilig å se lille vakre. Verdt all kvalmen ikke sant
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Gratulerer så mye Her blir det også ei lita jente.. noe du har spådd et par ganger på meg lykke til videre Mvh
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Gratulerer så mye Her blir det også ei lita jente.. noe du har spådd et par ganger på meg lykke til videre Mvh
zassy☆ Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2011 Ja NÅ var det faktisk verdt det, hehe, 13. sept her, bra likt vi da :-D
mornr2 Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Gratulerer Zassy! Så spennende med ei lita tulle i magen! :-) tre dager igjen til vi skal på rutine UL!
zassy☆ Skrevet 13. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2011 Tusen takk skal dere ha Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå