Gå til innhold

Har dere funnet drømme navnet til barnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vårt og er klart... men også hemmelig. Ikke fordi jeg er redd noen skal stjele det, men fordi det er så spesielt. Vi har valgt det av personlige grunner, men er ikke interessert i å måtte "forsvare" valget vårt her, for de som evt. måtte mene at det er et sært navn :)

Skal på 3Dultralyd i morgen og forhåpentlivis få vite kjønnet.. Har vært på 2 ultralyder før uten å få vite om det blir en prins eller prinsesse....

Krysser fingrene...

Blir det en prins skal han hete Noah

Blir det en prinsesse skal hun hete Milla...

Vanskeli med navn ja.... Men veldi gøy også... Lurer på hvor mange timer jeg har brukt på å studere navn i aviser og blader for å få noen tips...

Noah er jo ganske oppbrukt, men jeg bryr meg ikke om slikt... må bare ta det jeg liker..... Har likt det navnet i 4 år nå, siden jeg fikk mitt 2. barn....

Milla er ikke brukt på noen barn her jeg bor, men kan tippe å tro at det er et navn som kommer mer og mer i vinden.... Syns bare det er sååå fint....

Dette blir nummer 3 og sistemann.... Skal bli såååå gøy...

Lykke til med navnevalg alle sammen...

Annonse

Vi har ikke mindre enn 4 navn på lista. To guttenavn og to jentenavn. Vi tenkte vi skulle sikre oss siden vi ikke vil vite hva som kommer og hvilke kjønn de har. De navnene vi har valgt er norske, trauste navn da vi selv begge har det og også har gitt snuppa det. Og så velger vi dobbeltnavn av samme grunn. Så her i hus har alle 4 navn. 2 fornavn og 2 etternavn....

Her blir det Nicolai. Fødte en gutt for 9 mnd siden som fikk navnet Alexander. Har også 2 tenåringer som heter Lene Marie og Christian. Synes navna passer fint sammen med hverandre. Flott navn du har valgt HI. Og dere andre også:)

Annonse

Navn er morsomt og vanskelig. Drømmenavnet fant vi til hun vi har fra før: Eira. Vi vet jo ikke om det kommer gutt eller jente nå heller så vanskelig å bestemme seg. Om det blir gutt blir det antagelig Vetle eller Birk, men kan også plutselig bli noe helt annet.

Jentenavn er vanskelig altså. Vi liker norske/norrøne navn, men jeg synes ikke jentenavnene er så fine. Jeg liker Vilja, men sambo er ikke helt enig... Så vi får vel bare vente og se :)

Navn er kjempevanskelig! Og vi må finne to siden vi venter tvillingjenter. ;) Skal ikke se bort fra at det blir to korte navn.. Liker følgende:

Oda

Eva

Eda

Ylva

Ida

Amelia

Agnes

Klara

Olivia (men det har min bestevenninne booket

Lin

Milla

Mally (etter min manns bestemor)

Ea

i tilfeldig rekkefølge.. Har nok flere også, men det var de jeg kom på i farten. Aner ikke hva det blir, men Oda står nok øverst på listen til mannen min. Oda og ... Ylva. Jepp, dagens førstevalg! Men det kan fort endre seg, kjenner jeg meg selv rett.

Amalie er også veldig fint, men det heter kusinen til ungene.

Vi hadde jentealternativene klare, Vilja eller Mathilde, men nå er det en gutt i magen:) Synes det er sikkerlig vanskelig, er ikke så mange guttenavn som er slik "wow, dette likte jeg" med en gang. Foreløbig står det mellom Max og Magnus:) har en forkjærlighet for navn på M ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...