Gå til innhold

Tilbakemelding til mange av spåjentene - kjønn

Anbefalte innlegg

Dette var hva dere sa:

Bambi GUTT

-☆-82- GUTT

Aurora med to gutter GUTT

Whitelilymedtreknopper GUTT (men tror du sa jente da jeg ble gravid)

Storesmurf og lillesmurf GUTT

Adine_mirakel*ønskes_ Fant frem den gamle spåtråden og du trodde faktisk gutt i begynnelsen, men var sikker på JENTE den siste tiden og nå.

Athina JENTE

Fomle med 2 prinsesser JENTE

Lille blomst JENTE

Kristina JENTE

-mtp- JENTE

Marthe21 JENTE

Har jeg husket alle da?? Rop ut hvis jeg har glemt deg ;)

Ja i dag var vi på ultralyd (ble flyttet, skulle jo egentlig i morgen) og i magen min bor det, som jeg trodde selv også, ei JENTE :) Alt så fint ut og hun er den skjønneste i verden allerede :-D Vi svevde på en rosa sky etterpå jeg og kjæresten, er så lykkelige, NÅ ble det mer virkelig nå, hehe. Takk for at dere spådde meg alle sammen :)

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, ja du har sagt jente hele veien du Athina, og må si jeg hadde blitt veldig overrasket selv også hvis det hadde blitt gutt, er noe med den magefølelsen ;) Lille tulla vår :-D Så glad har jeg ikke vært på leeenge..skulle ønske vi skulle på flere ultralyder :P For en romantisk ting å gjøre sammen <3

WhiteLily fant pm fra deg nå og det var faktisk ikke så lenge siden du så jente, 1. april :) og mener du har sagt det en gang før det også, så det var nok bare at du ikke var helt på nett! Du var iallefall veldig sikker på jente når du sa det, hehe. Klem.

Annonse

Håpefull prøver det gjorde du vettu ;) Beklager, vanskelig å få med seg alle sammen! Skal skjerpe meg på oppskrivingen ;)

Ble tilsammen stort overtall med jenter da :) Takk lille blomst, du traff spikern på hodet med både kjønn og når jeg var gravid og når jeg fikk termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...