Gå til innhold

Gir bort tøybleier :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten nettbutikk hvor jeg selger tøybleier og økologiske produkter. Har nettopp fått inn noen deilige lommebleier som er spesielt laget til bedriften min av Letos babycompany. Fikk selv mulighet til å være med å designe bleien. Kommer til å sende en gratis tøybleie til de første 20 som sender en mail og vil teste ut bleiene mine. Bleiene kommer i størrelse Nyfødt, Small, Medium, Large og One Size. One Size bleiene har en kjempeflott kneppefunksjon som gjør at de kan brukes hele bleieperioden. Bleiene kommer uten innlegg, men noe så enkelt som en vanelig klut blir perfekte inlegg i disse bleiene.

Du kan lese mere om bleiene her;

http://www.miljobaby.no/productdetails.php?product=156

http://www.miljobaby.no/productdetails.php?product=145

Om du vil ha en bleie må du sende en mail til;

[email protected]

Skriv i mailen om du vil ha til jente eller gutt og hvilken størrelse du vil ha. Jeg betaler jo selvsagt frakten :-)

Flott om du sender meg en mail etterhvert som du tar bleien i bruk og forteller hva du synes. Kan nemlig finjustere denne bleien om nødvendig, men tror jeg har fått den bra som den er nå. Men det er fint å høre hva andre mener.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143129709-gir-bort-t%C3%B8ybleier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager kw2000

OBS Laget nettop denne mailen i anledning disse bleieprøvene, men den mailen er det tydeligvis noe galt med. Kommer ikke inn på den nå engang )-: Bare send mailen til denne adressa istede, husk og skriv på om du vil ha jentebleie eller guttebleie (-:

ALLE SOM VIL HA BLEIER MÅ SENDE MAIL TIL [email protected]

Hei! Så kult at du bare vil gi bort noen bleier! Bleier er jo så dyrt )-: Har vert inne på butikken din før og kjøpte da noen magic minkees, de var iallefall kjempe gode! Flott butikk forresten (-: Sender deg en mail, må jo teste ut de bleiene der også (-:

Så fint at du likte butikken min! Ja, tøy bleier er desverre dyrt. Dette er mye av grunnen til at jeg fikk laget disse miljøbaby bleiene til bedriften min. De er jo både funksjonelle og mye billigere en de andre lommebleiene som er på markede. Bleien er allerede sendt i posten (: Håper du liker den.

Annonse

Så bra! Babyene? Om du har to i magen skal du jammenmeg få en til (-: Husk at bleiene helst skal vaskes på 60 grader. Har fortsatt en del bleier som skal deles ut så om det er flere som vil ha bleier er det bare å sende en mail!

Bare send en ny mail så skal du få en til, om du fikk one size sist kan du jo få feks. en størrelse small nå, eller omvnendt (-: Kult med to da! Hadde tatt heeeelt av med shoppingen da jeg.. Litt hekta på barneklær skjønner du. Åååå... ser bare for meg to snupper eller prinser i samme vogn med like klær. SØTT!

Ja, gleder meg til å shoppe litt babyklær...men blir værre med tøybleieshoppingen er jeg redd. Tok helt av med storesøster, håper jeg greier å ta det litt roligere denne gangen. ;-/ Synes det er morsommere å shoppe tøybleier enn klær.. hehe.

Annonse

I går kom det en blå fin bleie (str L) i posten :-D

Den ser jo veldig fin ut, men jeg håper innertrekket blir litt mindre vanntett etter en vask eller to, for da jeg skylte den i vasken tok det litt tid før det trakk igjennom. Men gleder oss veldig til å teste den ut :)

Hvis du vil nå mange med de siste bleiene så kan du jo kanskje donere en til bleioteket på Tettinntil? http://tbforum.tettinntil.no/forumet/forumdisplay.php?f=207 Da får flere prøvd den ut :)

Bleien jeg fikk av deg var nydelig :) Har ikke fått prøvd den enda, i og med at lillegutt ikke er kommet ut enda, men jeg skal absolutt bestille flere. Synes ikke de var så harde og "klumpete" som de andre lommebleiene jeg har kjøpt :) Så du får nok en kjempebestilling snart :)

Stjernejenten, tusen takk for tipset! det skal jeg gjøre. Hadde du innlegg i når du skylte de da? da er det jo forståelig at det ikke trekker igjennom, hehe. Ellers, som alle andre tøybleier er også disse best etter en vask eller to (-: Så det trekker nok igjennom bedre neste gang.

Så bra du likte den (-: Liker også at de ikke er så store og klumpete. De blir litt som det man fyller dem med på en måte. Så det er jo bra. Det kommer snart noen myke fine trifolds inlegg som passer veldig bra i bleiene. Kommer om noen dager og blir lagt inn under -innlegg til tøybleier-

Men man må jo ikke glemme at om man fyller dem med alt for lite vil de jo også lekke om det kommer mye tiss i. Jeg bruker mine med et bambus trifold innlegg og en klut rundt. Det fungerer kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...