Dovendyr Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Vi har brukt vinterpose frem til nå, men innså jo i dag at selv om den er åpen, så blir det jo litt vel varmt for snuppa. Så da lurer jeg hva dere andre bruker istedet. Har jo tenkt på vogndyne. Men bruker dere da samme dyne som i senga?? For hvis vi skal kjøpe en dyne til så er det jo egentlig ikke noe vits i å kjøpe en like liten som vogndyne, men størrelsen over er jo for stor for senga hennes. Huff, det er ikke lite man skal bekymre seg over som nybakt mor. Noen gode råd der ute?
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jenta mi har brukt 80x100 dyne i senga i 1,5 mnd nå (hu er 5mnd). Og siden det har vi brukt 65x80 dyna i vogna. Da ble brått skinnposen for varm Syns ikke noe om å dra det som har vært ute oppi senga - men det er meg
lillespire08+10 Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Hei! Snuppa er 5 mnd. I dag f.eks, 10 grader i lufta. Ligger på lammeskinn. Har dundyne (nettopp lagt bort dunposen) over. Den minste størrelsen. Bruker den kun i vogna. I senga har hun en større dyne, 100 x 80. Tenker at jeg må bytte over til vanlig dyne snart muligens, hvis tempen stiger enda mer. Altså, vanlig helårsdyne/sommerdyne. Hun har på seg vanlige klær, lue og en liten jakke. Er god og varm
mlkg Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg har en tynn dundyne i vogna (sommer-dun-dyne), str 80 x 100. Hvis det er litt kjølig, bretter jeg den dobbelt. Fungerer utrolig bra! Denne dyna kommer jeg til å bruke i senga seinere. Bruker en ullpysj på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå