Kitti:) Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Hadde IKM 2 april, men har enda ikke fått tr og negativ test på IKM. Jeg tenkte først at det er grunnet ustabile sykluser og at jeg sikkert ikke har hatt EL, men nå kjenner jeg så mye rart med kroppen min at jeg begynner å lure. I går under sex fikk jeg vondt i skjeden akkurat som jeg var sår, og det var ubehagelig og litt vondt nederst i magen, har ikke vært borti det før? Ellers har jeg faktisk lagt på meg på magen og jeg er svimmel.... Lurer nå på om alt er innbilt eller om det kan være en mulighet? jeg har bestil nye tester og håper de kommer i posten i morgen. Tenker at kanksje mensen er sen for jeg tenker og håper sånn på at jeg er gravid og med en ny negativ test må jeg jo nesten tro på den. Men er vanskelig å holde håpet i sjakk, er jo så etterlengtet med en spire i magen og søsken til jenten vår. Godt å få ut litt tanker å frustasjon her inne med flere i samme båt:)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Sånn hadde jeg det forrige syklus. Mensen kom ti dager forsinket, og jeg hadde fire negative tester i tiden fra ikm til mensen kom. Jeg vet ikke helt hva som skjedde. Jeg hadde masse graviditetssymptomer. Hadde det ikke vært for de negative testene ville jeg trodd det var en SA. Men da burde vel testene kanskje slått ut på et eller annet tidspunkt.
Dolis Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 jeg har det som deg nå! har testet negativt fire ganger , to før og to etter ikm. i morgen er jeg en uke over ikm og jeg er nesten helt overbevist om at jeg er gravid, men har ikke testa på noen dager nå. tror jeg skal kjøpe en ny test i morgen, tør ikke helt tro det før jeg har det bekrefta av gtest (selv om puppene er direkte vonde, magen sprengt, det 'iler' i bekkenet av og til og jeg hele tiden er småkvalm)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg hadde det slik fårge mnd TR kom 10 dager seinare. Kjenner meg igjen med vonde pupper og spengt mage. Vart uggen og kvalm da mensen kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå