Goodbye Kitty Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 er i uke 9, og er helt utmattet. Null energi. Veldig kvalm. Sover mange ganger for dagen, og klarer ikke tanken på å gjøre noe som helst.. Har heligvis en mann som hjelper til med datteren vår på 4,5. Kan man få jernmangel så tidlig forresten? Eller er det bare svangerskapsplager?
foxari Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 jeg er i uke 8,og har vært skikkelig plaget denne gangen,med kvalme hele dagen,og til tider natta.Svimmel,og skikkeligf sliten,tung i kroppen,og andpusten.Har tatt blodtrykk og blodprosent,det var ok.Så ligger for det meste på sofaen,prøver å gjøre litt husarbeid,men klarer ikke å gå på jobb!Har det no helt annerledes enn for 8 år siden,da jobba jeg hele tiden,og gikk tur,trena,og var sosial,og ikke lett når en har et barn fra før!
butterfly 2011 Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Er nå i akkurat i min 9 uke og føler det samme som deg HI veldig trøtt og uvel .. har vert kvalm hele dagen i ca 2-3 uker denne sistee uken har jeg ikke orket mer en det mest nødvendige av husarbeid.. er annelis nå en med begge mine foregående svangerskap, 8 år siden sist .. håper på det blir lettere med kvalmen osv veldig snart
Kafo - julibaby12 Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Er bare i uke 6 og føler meg kjempe elendig. kom i går og har bare blitt verre i dag. Vet ikke om det er graviditeten, eller om jeg er syk men har ikke noe energi. Utrolig sliten og uggen i kroppen. Prøver å sove men får det ikke til =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå