Trultesmamma Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Er det flere som er eksremt varme? Jeg er i dag 39+3 og har i hele dag svettet ekstremt mye. Har dysjet flere ganger, men tar kort tid før jeg begynner og svette igjennom nok en topp...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jepp, høres kjent ut. Samboeren min kaller meg bare "Varmeverket", er vanskelig å ligge inntil meg siden jeg produserer så vanvittig med varme. Jeg svetter gjennom flere klesplagg om dagen, og er gjennomsvett fem minutter etter at jeg er ferdig dusjet. Har bare kommet til uke 32, og sånn har det vært i over en måned nå - ufattelig irriterende!
Gladmor30 Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Har det akkurat likt. Er 38 på onsdag.. og svetter og svetter hele dagen. Heldigvis er været flott her, så jeg sitter også litt på terrassen og kjøler meg ned litt ;I Ikke lenge igjen for deg nå HI
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Rekker opp hånda! Slitsomt varm nå. Jeg er vanligvis en frysepinne av dimensjoner, men nå kan verandadøra stå oppe, jeg ligge på sofaen i bare undertøyet og mannen ligger med fleecejakke på og teppe over seg...! Orket ikke tanken på å tre på seg bukse fremover så jeg kastet meg desperat over internett i sted og bestilte meg en lett sommerkjole isteden. Lurer veldig på om jeg ikke skal bestille meg en til også... Hmmm... Er 33+ 1
maiprinsessa:) Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 jeg koker bort selv!!! jeg har 40 dager igjen (hurra) men de siste ukene har jeg ikke gjort annet enn å dusje og skifte gensere....uansett hvor tynnkledd jeg kler meg oventil,så svetter jeg ihjel..Var ett par kvelder forrige uke hvor det omtrent var storm utenfor her,da sto jeg i singlet med armene høyt og nøøøt frisk luft... Godt man ikke skal gå sommeren igjennom med kulemage!!!
Popelko Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Jeg svetter ikke noe særlig, men er grusomt varm om dagen, vært det i kanskje en uke eller noe, er 36+6.
karolineb Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Tja..ser at dere er en del lengre på vei enn meg, jeg er i uke 29 men er ekstremt varm på hender og føtter. har også en del vann i kroppen og får skikkelige merker rundt anklene etter sokkene... Jeg må si jeg gruer meg vanvittig til det blir varmere i været og i tillegg må jeg kjøre rundt i en bil uten aircondition..blæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå