Gå til innhold

Vil jeg se et bankende hjerte på UL om to uker....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg overhodet ikke gravid. Er 5 + 3 i dag og lurer på om det virkelig er noe der?? og om jeg kommer til å få noen graviditetsplager om denne graviditeten varer????

Er veldig spent på UL ,- vil vi se noe som lever??

PS: Denne babyen er virkelig etterlengtet,.. og sitter denne rekker jeg å bli mamma før jeg er 35:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser en spire i deg no :)

Skrevet

Ville bare si gratulerer Aurora.. Endelig

<3

Skrevet

TUSEN TAKK:)

JAAA ENDELIG:) Vi to har jo vært prøvere like lenge.. Du var en av de første jeg snakket med her inne:):)

Nå må det bli din tur snart også. Jeg måtte gjennom tre prøverørsforsøk før den satt,.. og nå spørs det om den sitter i 9 mnd;)

Lykke til,... Jeg er innom bloggen din av og til,. og jeg heier på deg:)

Skrevet

synes det er veldig følsomt å se på deg nå vennen, for jeg har så mye følelser rundt det at du er gravid, vet hvor inderlig det er ønsket (og joda alle ønsker jo spirene sine, men noen har ventet veldig lenge og da blir det liksom litt mer skummelt) og jeg kjenner energiene dine såå godt. jeg la tre kort på det og det er utelukkede gode kort! så jeg krysser alt jeg har for at denne vakre lille spiren holder seg på plass :)))

stor varm klem

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm aurora:)

Skrevet

Tusen takk igjen whitelily:):) Vet det er skummelt å spå i dette. Men likevel så klarer man ikke la være å spørre;) Jeg har litt troen selv, men jeg håper snart kroppen min kan kjenne litt av denne graviditeten :) Hadde faktisk ikke gjort noe med litt morgenkvalme.. hi hi:)

HEI Magica:)

Takk for Pm,.. den du sendte 10.april??? Har ikke fått svart deg jeg,.. Så godt å høre at du koser deg med den lille.. Det må være en herlig tid for deg,.. og gå våren og sommeren i møte sammen med babyen sin:):)

Jeg klamrer meg fast til håpet om at jeg skal være mamma om ca 9 mnd:) Ingen tegn på blødninger og slikt, så det er hvert fall positivt.

Prøver å la vær å tenke negative tanker, men heller glede meg over at jeg har testet positivt;)

Skrevet

♥ hos meg slo kvalmen inn i uke 7 med begge jentene og varte til fødsel, så ikke ønsk deg noe så slitsomt da snuppa hihi

ha tillit nå til at kroppen din tar vare på spira di og skyv alle negative tanker tilbake til universet, si nei takk til de rett og slett :)))

stor varm klem

får opp et bildet av deg med kul på magen på senhøsten jeg, så jeg klarer ikke tro annet enn at dette skal gå bra ♥

Skrevet

Tusen takk for svar Lily:):) Orker ikke kvalme i 9 mnd men litt skal jeg nok klare:) Jeg bare håper at spira klamrer seg fast,- og at jeg som du sier og ser har en liten mage på høsten:):) Jeg er vel 6+5 i dag, og om under to uker får jeg vite om det er noe liv laga i magen min. Sambo er litt redd for at det skal gå galt han også,... men jeg tror at det er vår tur nå. Jeg VET at det er et eller to barn som venter på å komme ned til oss... La det være nå,.. det passer så perfekt i livet vårt:=) Så jeg sier bare velkommen lille venn;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...