Snupi27 Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 hvor mange ganger om dagen ammer dere? hittil så har det vært veldig uregelmessig her. han var syk forrige uke og da gikk det unna med mye melk når han ikke ville ha noe annet. så nå når han er frisk prøver jeg å trappe ned til 3 ganger daglig, selvom han blir skikkelig grinete..
*shehasmyheart* Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Hei:) Gutten min er 11 mndr. Jeg har ikke prøvd å trappe så veldig ned enda. Han spiser fortsatt litt om natta også han;) Så tenker jeg ammer 5-7 ganger i døgnet:) Så får vi se når han runder året om ikke det blir litt nedtrapping da:)
Vimse + gullene Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 min blir 10 mnd strax. Ammer (enda) 2 ganger om natten og 3-4 ganger om dagen. Har fulgt dette mønsteret med 5-6 ganger i døgnet siste mnd. Begynner å bli klar for å kutte nattammingen, men hun er sterkt uenig. Kjenner jeg gruer meg til å sette hardt mot hardt. Men er redd det blir verre jo lenger jeg venter. Skal ut i jobb om 1,5 mnd, så da må det være i orden. Har etterhvert lyst å kun amme morgen og kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå