BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Spoersmaalet er sikkert stilt mange ganger, men hva boer pakkes i sykehusbagen? Kan noen vaere behjelpelig med ei fin lita liste? Og naar boer den pakkes?
Babyønske �� Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg har pakket mer eller mindre det meste ca 3-4 uker før termin begge ganger nå. Har 2 uker igjen til termin og la nedi det siste i går, så nå er den helt klar. Har med Klær til meg selv: 2 behagelige bukser 2 topper(evt ammetopper) 2 singletter 1 hettejakke og/eller 1 cardigan 2 ammebh'er sokker noen gode boxere, denne gang har jeg kjøpt engangstruser i netting(disse får man ofte på sykehuset også) Slippers/tøfler Evt morgenkåpe Toalettsaker(stort sett det man bruker til vanlig): Shampo/balsam, dusjsåpe, ansiktskrem, deodorant, håndkrem, lipsyl, tannbørste, tannkrem, hårbørste, hårstrikk/bånd(hvis man trenger det), hårspray. Ammeinnlegg og brystvortekrem. Noen egne bind, jeg foretrekker Libresse Maxi nattbind.(kunne fint bruke de etter 2 døgn sist) Klær som babyen kan bruke på sykehuset hvis man ønsker det. Som oftest får man det man trenger til babyen på sykehuset, men om man f eks skal på barselhotell må man som oftest ha med selv. Hjemreiseklær til babyen Ellers kan det være lurt å ha med: Mobil m/lader Kamea m/lader Skrivesaker(man kan gjerne huske litt dårlig etter fødsel, så lurt å ha noe å notere ned div på.) Evt lesestoff Vannflaske(så slipper man å gå fylle på de små sykehusglassene så ofte.) Drops eller tyggis(ofte tørr luft på sykehus, så man føler gjerne behov for noe å suge på)
salamander Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 vil tilføye sokker og ullsokker, frøys så innmari på beina sist. og noe å spise på. god morgen, frukt, et blad å lese i kanskje.
StoltHønemor<3 Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Dette var en flott liste! Skal jeg jaggu skrive ned:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Jeg hadde med en lang morgenkåpe og slippers...veldig kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå