Gå til innhold

hva fikk du i bursdagpresang av mannen /kjæresten din nå når du hadde bursdag sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror ikke jeg fikk noe, ikke som jeg kan huske, han var ikke hjemme på bursdagen min i fjor og det er langt å sende noe fra USA.. :) Vi er ikke så nøye med sånne dager her i huset, kjøper heller en gave når vi føler for det og kommer over noe vi vet den andre ønsker seg! :)

En paraply! Og det var helt perfekt. Vi har dårlig råd, så presangene våre er små, men jeg ønsket meg en paraply. Det var bare det at jeg ikke hadde fortalt ham det. Jeg har ikke hatt én på mange år, mest fordi jeg sykler i regnet, men av og til kunne det vært fint. To dager før bursdagen min (som var for 5 dager siden) tenkte jeg at en paraply kunne egentlig vært en fin ting å ønske seg. Men jeg sa ingenting, og han spurte ikke. Men det var det han dukket opp med på dagen min!

Og det er ikke første gang han har funnet på presanger han ikke har hatt noen forutsetninger for å vite at jeg ønsker meg.

To billetter til Lisa Williams, slik at jeg kan ta med venninna mi:)

2000 kr til spa, men det var litt pga at jeg er høygravid og han synes jeg kunne trenge litt oppmuntring:)

Annonse

jeg hadde bursdag i går og da fikk jeg ei police klokke. har ønsket meg den lenge:) og så ordnet han opp med kaker og diverse til besøket som kom på kvelden:)

Snille mannen min kjøpte meg en sånn stol med innebygget fotskammel og massasje :) Jeg ønsket meg en stol som jeg kunne slappe av i og som vil være god å sitte å amme i... Man bruker jo timer på det den første tiden ;) Så det ble vel litt sånn kombi"takk for at du gir meg nok en sjef i huset-gave"-og "gratulerer med dagen kjære-gave" :) hehe

fkk laptop til 29-årsdagen i fjor. i år har jeg ønska meg ny mobil og noen gode kremer i 30-årsgave. :) regner med jeg får det da. ;) har forsåvidt ønsket meg ny sykkel både til ha og meg også, men det tror jeg får bli neste år siden jeg vil være nokså høygravid på 30-årsdagen min...blir nok lite sykling med et spedbarn også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...