Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har mye aktivitet i bekkenbunn? Nærmer meg termin og babyen "graver" seg ned. Hodet er festet men bevegelig syns jeg jordmor sa. Faktisk en ganke vemmelig følelse rundt bena der når det er veldig mye aktivitet. Og det trykker på ting så jeg føler vannet skal gå innimellom. Mye kynnerer om jeg har vært aktiv på dagen. Forrige svangerskap var aldri sånn her. Flere? Håper å komme i fødsel snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt som deg, det dyttes og bankes og hikkes, og det er ganske ubehagelig til tider. Men, har mindre vondt i bekkenet da, så vagger ikke så mye lenger!

Hadde knapt festet hode i dag, så nå bare venter og venter jeg... :) 3 dager igjen til termin. Lykke til med fødsel når den kommer, det skal bli litt deilig kjenner jeg!

Skrevet

Jupp,og det er ikke lite heller ^^,

Baaare 11 uker igjen til termin :P

Skrevet

Klagde akkurat til mannen over denne rare romsteringen nedentil! Baby har holdt på i 2 timer nå, skjøønner ikke hva han driver med! Men hvis det er for å komme lenger ned i bekkenet, er han hjertelig velkommen til det!

9 dager til termin idag, og veldig klar!

Var på modningsakupun tur idag - kanskje gullet endelig skjønte tegninga! :)

Skrevet

Sånn har jeg det også. Merker veldig mye nedpress og romstering nedentil, ofte virker det som om han bare skal "bryte" seg ut. Ganske så ubehagelig til tilder. Vet ikke om det kan være et tegn på at det nærmer seg. Var ikke sånn i mitt forrige svangerskap heller.

Skrevet

Har forresten 3 dager igjen til termin så han er hjertelig velkommen:-)

Skrevet

Jeg håper det er tegn på at ting nærmer seg. I går kveld var det veldig vondt/vemmelig. Også ga det seg og jeg sov natten gjennom. Håper liksom å våkne av at vannet går etter alt trykket. Men lykke til! Håper vi er i gang snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...